AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Hvordan reagerer de på krigen? Min partner har fått en vanvittig reaksjon og jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Anonymkode: 73fc7...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Ja. Men min partner har ikke noen kjempereaksjon da det har vært en kjempedistanse mellom min partner og Iran omtrent hele livet. Men vi er begge ekstremt engasjerte og gjør hva vi kan med det vi har. Mine foreldre støttet folket i iran da regimet tok over. Nå har jeg tatt kampen videre for de, ettersom de ikke lenger er her. Min partner tar kampen for sine foreldre som ikke kan. Selv om partner ikke ser seg selv som "iraner". Min partner blir såklart veldig påvirket av bildene og videoene, som medmenneske. Sliter mye mer med å se kropper og skader, enn hva jeg gjør (yrket mitt har gjort meg mer robust der). Partner har fremdeles familie i Tehran. Men de har ikke kontakt. Så selv om det er ganske personlig på en måte, så er det ikke helt inni nervesystemet. Jeg tør påstå at jeg er mer følelsesmessig involvert, men jeg har også vært mye mer engasjert i Iran enn selv min persiske partnee har vært, veldig lenge. Det er litt komisk. Men vi finner mye støtte i å stå i dette sammen. Anonymkode: 64aaf...6b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå