Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemme i hagen.  Hvert sekund vekk fra jobb er en nytelse 🥰

Anonymkode: f8756...fff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en tur til Dubai nettopp, så har jeg tenkt å holde meg hjemme!! 😅

Anonymkode: f8102...847

• Liker 1
Skrevet

For første gang på veldig mange år har jeg planer om å være hjemme i egen hage og bare nyte. Håper derfor på en ok sommer uten altfor mye regn. Vi har reist så mye i flere år nå, så  det å være hjemme en sommer ser jeg faktisk frem til :) 

Anonymkode: 7081c...69a

Skrevet

Det blir noen dager i sykkelparken i Trysil, og kanskje en liten tur til Sverige. 

Anonymkode: 36920...922

Skrevet

Har plutselig blitt arbeidsledig - etter å ha "jobbet for å ta ferie/reise" i snart 30 år... .. Heldigvis maksa jeg ferien i fjor og dro på tre lengre turer, inkludert Afrika og en lang tur i Italia. Så føler at det ikke blir så fryktelig ille å være hjemme - det er VM i fotball på TV og jeg bor midt i Oslo, så det går greit. Og så har jeg slektninger i Norge jeg kan besøke. Satser på at været blir bra. 

Anonymkode: 292bd...e27

Skrevet

Usikker på hva vi ender med.

Skal rive og bygge ny hytte på stedet "mitt" i Nordland, men vet ikke helt når de kommer i gang. At det blir ferdig til å feriere er overhodet ikke mulig altså, men spørsmålet er om vi må dra litt til og fra...

Ellers er Hellas liksom "vårt sted", utenom turistfellene. Men nå har vi jo ikke bestilt noe enda, og prisene øker og utvalget tynnes ut. Så pr nå aner jeg ikke hva det blir til, kjenner jeg.... Ønsker meg veldig en tur et sted, men vi får se....

Anonymkode: c904b...5e8

Skrevet

Blir Norgesferie i år. Det er egentlig det beste etter covid, de årene ble det jo til at farting rundt i Norge var alternativet. Det har blitt en trivelig ferieform. Har vært I utlandet to år på rad nå, så tar vi et år i Norge. Kunne fått en uke til syden for prisen av 3 dager i dyreparken, da. Men nå er ungene i perfekt kaptein Sabeltann alder, så da tar vi det i år.

Anonymkode: a72a0...e17

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2026 den 17.08):

Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. 

Anonymkode: b3d4a...6e2

Å, det hørtes ut som en fantastisk fin ferie! Hvordan reiser dere mellom de ulike byene ? 

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Rhodiola, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...