Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor planlegger dere å reise, og hvorfor?

Anonymkode: 15131...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. 

Anonymkode: b3d4a...6e2

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. 

Anonymkode: b3d4a...6e2

Det blir nok en bra ferie, så fint der borte og veldig koselige steder du skal til. Blir smått misunnelig… 😅

AnonymBruker
Skrevet

Er Malaysia noe som anbefales om man ønsker seg noe annet enn Europa? Har noen vært der om sommeren, eller planlegger å dra dit i sommer?

AnonymBruker
Skrevet

Skal på cruise i Middelhavet, fordi vi har funnet ut at det er den perfekte måten for oss å feriere. God mat, varme, mage aktiviteter og bra komfort.

Anonymkode: a0d89...660

Skrevet

Det blir først 2 uker i Kroatia med storfamilien (vi har leid villa).

Deretter blir det 3 uker i Italia med mannen min. Der har vi leid en leilighet mellom Roma og Napoli, og skal kjøre rundt. Det blir noen netter i Roma også, og vi skal kjøre ned til Amalfi-kysten og jeg skal vise mannen min Sorrento, samt noen andre fine steder. Blir kanskje et gjensyn med Pompeii for oss begge. Mannen min skal vise meg hans favorittrestaurant i Napoli. Ellers kunne jeg tenkt meg å besøke Ischia, Bologna, San Marino, Pisa, Firenze og Bari. 

Det blir bading, kultur, mat og veldig mange hyggelige stunder sammen.

Vi har reist rundt i Nord-Italia tidligere, så gleder oss til å se nye og gamle steder sammen litt lenger sør.

I tillegg blir det noen uker på hytta. 

Gleder meg! :)

• Liker 2
Skrevet

Som grekofile må vi jo til Hellas, og i sommer blir det to turer til Kreta. Først en uke i Rethymno i juni, og siden tre uker i Paleokhora og Khania i september. Ikke veldig eventyrlystent, men vi gleder oss. I september blir svogeren min med, og i den forbindelse har jeg lært meg det greske ordet for svoger (κουνιάδος, kouniádos, men d-en er som stemt th på engelsk).

Forresten har jeg ikke vært ordentlig i Rethymno (bare korte dagsturer) siden jeg var seksten, så den byen blir et halvveis nytt bekjentskap.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir Norgesferie, svipper kanskje innom Sverige. Tar alt på sparket.

Anonymkode: 4387d...c1c

AnonymBruker
Skrevet

London og Brighton. 

Anonymkode: 42099...c82

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe hytte og være der til sommeren!

Hvis ikke det går i orden før den tid blir det antakelig biltur nedover i Europa til Tyrol tenker jeg. 

Anonymkode: 3413e...1c0

• Liker 1
Skrevet

Det blir mest sannsynlig Norgesferie. Muligens Bergen, Tromsø, Innlandet og noen småturer ellers i året.

AnonymBruker
Skrevet

Australia.

Anonymkode: 688ca...b71

Skrevet

Rhodos 

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok 3 uker i Thailand som vanlig. 

Anonymkode: 1e20d...a55

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er Malaysia noe som anbefales om man ønsker seg noe annet enn Europa? Har noen vært der om sommeren, eller planlegger å dra dit i sommer?

Jeg syns Malaysia er best om sommeren. Det er regntid, så en må regne med litt regn. Men det er ikke så varmt, så man orker å gjøre noe. Vi var i Kuala Lumpur i fjor sommer. Det regnet en del sent på kveld/natt og kom en skikkelig skur noen av dagene, varte en halvtimes tid og så var det sol igjen. 

Malaysia er min favoritt i Asia. Lett å reise rundt, de fleste snakker godt engelsk. Kulala lumpur er multikulturell og har innslag av mange ulike kulturer. En opplever noe nytt hver dag. Ønsker man badeferie har man Tioman Island, Penang eller min favoritt Langkawi. Vil man oppleve flere kulturelle innslag er Melacca verdt et besøk, eller vil man opp i fjellet, er Cameron highland en flott opplevelse. 

Anonymkode: 2fe1e...1a9

• Liker 1
Skrevet

Vi prøver å gjøre oss ferdige med Europa, så det blir Romania og Moldova i hvert fall. Kypros hvis ting har roet seg, og muligens Estland.

Skrevet

Det blir Nord-Makedonia og Kosovo i sommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Sunnmørsalpene.

Anonymkode: 03cd5...32a

Skrevet

Frankrike 2 uker

AnonymBruker
Skrevet

Bulgaria. Rimelig og kort tur til syden. 

Anonymkode: 2e404...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...