AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hvor planlegger dere å reise, og hvorfor? Anonymkode: 15131...80a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. Anonymkode: b3d4a...6e2 3
enkefru Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. Anonymkode: b3d4a...6e2 Det blir nok en bra ferie, så fint der borte og veldig koselige steder du skal til. Blir smått misunnelig… 😅
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Er Malaysia noe som anbefales om man ønsker seg noe annet enn Europa? Har noen vært der om sommeren, eller planlegger å dra dit i sommer? Anonymkode: 15131...80a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Skal på cruise i Middelhavet, fordi vi har funnet ut at det er den perfekte måten for oss å feriere. God mat, varme, mage aktiviteter og bra komfort. Anonymkode: a0d89...660
SPOCA Skrevet 53 minutter siden #7 Skrevet 53 minutter siden Det blir først 2 uker i Kroatia med storfamilien (vi har leid villa). Deretter blir det 3 uker i Italia med mannen min. Der har vi leid en leilighet mellom Roma og Napoli, og skal kjøre rundt. Det blir noen netter i Roma også, og vi skal kjøre ned til Amalfi-kysten og jeg skal vise mannen min Sorrento, samt noen andre fine steder. Blir kanskje et gjensyn med Pompeii for oss begge. Mannen min skal vise meg hans favorittrestaurant i Napoli. Ellers kunne jeg tenkt meg å besøke Ischia, Bologna, San Marino, Pisa, Firenze og Bari. Det blir bading, kultur, mat og veldig mange hyggelige stunder sammen. Vi har reist rundt i Nord-Italia tidligere, så gleder oss til å se nye og gamle steder sammen litt lenger sør. I tillegg blir det noen uker på hytta. Gleder meg! 1
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #8 Skrevet 45 minutter siden Tolea skrev (1 time siden): Noen som vurderer New York? Ikke på sommeren, for varmt. Men absolutt en av mine favorittbyer. Anonymkode: b3d4a...6e2
Pawn Hearts Skrevet 39 minutter siden #9 Skrevet 39 minutter siden Som grekofile må vi jo til Hellas, og i sommer blir det to turer til Kreta. Først en uke i Rethymno i juni, og siden tre uker i Paleokhora og Khania i september. Ikke veldig eventyrlystent, men vi gleder oss. I september blir svogeren min med, og i den forbindelse har jeg lært meg det greske ordet for svoger (κουνιάδος, kouniádos, men d-en er som stemt th på engelsk). Forresten har jeg ikke vært ordentlig i Rethymno (bare korte dagsturer) siden jeg var seksten, så den byen blir et halvveis nytt bekjentskap. 1
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #10 Skrevet 38 minutter siden Det blir Norgesferie, svipper kanskje innom Sverige. Tar alt på sparket. Anonymkode: 4387d...c1c
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #11 Skrevet 36 minutter siden Blir en tur til Månen og innom Jupiter på vei tilbake. Vi skal besøke venner der. Anonymkode: f0143...549 1
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #12 Skrevet 30 minutter siden London og Brighton. Anonymkode: 42099...c82 1
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #13 Skrevet 24 minutter siden Vurderer å kjøpe hytte og være der til sommeren! Hvis ikke det går i orden før den tid blir det antakelig biltur nedover i Europa til Tyrol tenker jeg. Anonymkode: 3413e...1c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå