Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor planlegger dere å reise, og hvorfor?

Anonymkode: 15131...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. 

Anonymkode: b3d4a...6e2

• Liker 3
Skrevet

Noen som vurderer New York?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rundtur i England, Bath, Winchester, Hastings, Canterbury, Brighton, Eastbourne. Fordi det er fine steder med mye å se, og som oftest ikke alt for varmt. 

Det blir nok en bra ferie, så fint der borte og veldig koselige steder du skal til. Blir smått misunnelig… 😅

AnonymBruker
Skrevet

Er Malaysia noe som anbefales om man ønsker seg noe annet enn Europa? Har noen vært der om sommeren, eller planlegger å dra dit i sommer?

Anonymkode: 15131...80a

AnonymBruker
Skrevet

Skal på cruise i Middelhavet, fordi vi har funnet ut at det er den perfekte måten for oss å feriere. God mat, varme, mage aktiviteter og bra komfort.

Anonymkode: a0d89...660

Skrevet

Det blir først 2 uker i Kroatia med storfamilien (vi har leid villa).

Deretter blir det 3 uker i Italia med mannen min. Der har vi leid en leilighet mellom Roma og Napoli, og skal kjøre rundt. Det blir noen netter i Roma også, og vi skal kjøre ned til Amalfi-kysten og jeg skal vise mannen min Sorrento, samt noen andre fine steder. Blir kanskje et gjensyn med Pompeii for oss begge. Mannen min skal vise meg hans favorittrestaurant i Napoli. Ellers kunne jeg tenkt meg å besøke Ischia, Bologna, San Marino, Pisa, Firenze og Bari. 

Det blir bading, kultur, mat og veldig mange hyggelige stunder sammen.

Vi har reist rundt i Nord-Italia tidligere, så gleder oss til å se nye og gamle steder sammen litt lenger sør.

I tillegg blir det noen uker på hytta. 

Gleder meg! :)

• Liker 1
Skrevet
Tolea skrev (1 time siden):

Noen som vurderer New York?

Ikke på sommeren, for varmt. Men absolutt en av mine favorittbyer.

Skrevet

Som grekofile må vi jo til Hellas, og i sommer blir det to turer til Kreta. Først en uke i Rethymno i juni, og siden tre uker i Paleokhora og Khania i september. Ikke veldig eventyrlystent, men vi gleder oss. I september blir svogeren min med, og i den forbindelse har jeg lært meg det greske ordet for svoger (κουνιάδος, kouniádos, men d-en er som stemt th på engelsk).

Forresten har jeg ikke vært ordentlig i Rethymno (bare korte dagsturer) siden jeg var seksten, så den byen blir et halvveis nytt bekjentskap.

• Liker 1
Skrevet

Det blir Norgesferie, svipper kanskje innom Sverige. Tar alt på sparket.

Anonymkode: 4387d...c1c

Skrevet

Blir en tur til Månen og innom Jupiter på vei tilbake. Vi skal besøke venner der. 

Anonymkode: f0143...549

• Liker 1
Skrevet

London og Brighton. 

Anonymkode: 42099...c82

• Liker 1
Skrevet

Vurderer å kjøpe hytte og være der til sommeren!

Hvis ikke det går i orden før den tid blir det antakelig biltur nedover i Europa til Tyrol tenker jeg. 

Anonymkode: 3413e...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...