AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars I solidaritet med Iran som er rammet av et folkerettsstrdig angrep. Når et at de beste lagene i Asia ikke kan delta fordi vertsnasjonen har angrepet dem, er det på sin plass å vise hvilken side av historien vi står på. Anonymkode: b1327...c62
AnonymBruker Skrevet 12. mars #2 Skrevet 12. mars Norge kommer aldri i verden til å boikotte noe som helst, når vi for en gangs skyld har fått en liten mulighet til å være med og vise oss frem. Anonymkode: a431f...5c7
AnonymBruker Skrevet 12. mars #4 Skrevet 12. mars Nei, boikott er nesten aldri egnet til noe som helst. VM i fotball og andre store idrettsarrangementer er noe av det eneste som i noen grad samler verden om noe felles. Jeg er prinspielt derfor imot det nokså enkle og noe selvrettferdige begrepet "boikott". Anonymkode: 7ecb7...a56 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5 Skrevet 12. mars Nei. Om så det var Nord-Korea som skulle holde VM, så hadde jeg ikke ville boikotte. Boikott burde være opp til individet. Dersom du vil boikette, så skru av TV-en. Ikke tving meg til å gjøre det samme. Du har din moral, jeg har min, og jeg setter ikke pris på at noen presser sin moral over på meg med tvang. Anonymkode: 09834...b5d
AnonymBruker Skrevet 14. mars #6 Skrevet 14. mars Tror USA hadde brydd seg lite om Norge hadde boikottet. Går mest utover spillere og supportere Var også mange diskusjoner rundt VM i Qatar, men ingen boikottet da dette gir lite eller ingen effekt Stiller mer kritiske spørsmål til Fifa. Hvorfor får USA delta, mens Russland har vært utestengt siden 2022 Anonymkode: 00866...f4f 1
Gjest Lurendreieren Skrevet 14. mars #7 Skrevet 14. mars Skal vi vise solidaritet med et presteregime i Iran som er hatet av 85%+ av det iranske folk? Som drepte 32.000 iranere på et par dager? Hvorfor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå