Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I solidaritet med Iran som er rammet av et folkerettsstrdig angrep. 

Når et at de beste lagene i Asia ikke kan delta fordi vertsnasjonen har angrepet dem, er det på sin plass å vise hvilken side av historien vi står på.

Anonymkode: b1327...c62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Norge kommer aldri i verden til å boikotte noe som helst, når vi for en gangs skyld har fått en liten mulighet til å være med og vise oss frem.      

Anonymkode: a431f...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvsagt ikke. 

Anonymkode: 4d0e4...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, boikott er nesten aldri egnet til noe som helst. VM i fotball og andre store idrettsarrangementer er noe av det eneste som i noen grad samler verden om noe felles. Jeg er prinspielt derfor imot det nokså enkle og noe selvrettferdige begrepet "boikott". 

Anonymkode: 7ecb7...a56

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Om så det var Nord-Korea som skulle holde VM, så hadde jeg ikke ville boikotte.

Boikott burde være opp til individet. Dersom du vil boikette, så skru av TV-en. Ikke tving meg til å gjøre det samme. Du har din moral, jeg har min, og jeg setter ikke pris på at noen presser sin moral over på meg med tvang.

Anonymkode: 09834...b5d

AnonymBruker
Skrevet

Tror USA hadde brydd seg lite om  Norge hadde boikottet. Går mest utover spillere og supportere

Var også mange diskusjoner rundt VM i Qatar, men ingen boikottet da dette gir lite eller ingen effekt

Stiller mer kritiske spørsmål til Fifa. Hvorfor får USA delta, mens Russland har vært utestengt siden 2022

Anonymkode: 00866...f4f

• Liker 1
Gjest Lurendreieren
Skrevet

Skal vi vise solidaritet med et presteregime i Iran som er hatet av 85%+ av det iranske folk? Som drepte 32.000 iranere på et par dager? 

Hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...