AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Skrevet 11. mars Hver morgen og kveld. Holder håret oppsatt eller i flette gjennom dagen, ellers ville jeg måttet børste det mye oftere. Det blir veldig lett flokete og er håpløst å ha løst. Anonymkode: 12594...fe7 1
Gogglebox Skrevet 11. mars #23 Skrevet 11. mars 1-2 ganger om dagen. Har som regel håret i høy hestehale, for det er blitt så tynt etter behandling med cgrp-hemmer at det ikke ser bra ut løst. Det floker seg allikevel, da. Kruser seg ordentlig. Har som regel litt vann på eller tørrshampoo før jeg børster. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #24 Skrevet 11. mars Før jeg vasker håret. Ikke etter. Har bølger. Anonymkode: c762d...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #25 Skrevet 11. mars Grer håret hver dag. Hender jeg hopper over i helgene om jeg bare daffer hjemme og dropper hårvasken. Jeg vasker håret i snitt annenhver dag. Men jeg må grei igjennom og gjerne føne det til de andre dagene pga utpreget sovesveis. Anonymkode: 913af...635 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #26 Skrevet 11. mars Har skulderlangt hår, grer det hver morgen + etter hårvask. Vasker håret hver eller annenhver dag. Anonymkode: de299...d76 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Skrevet 12. mars For noen år siden så eide jeg ikke hårbørste engang. Håret mitt var så glatt og floket seg aldri. Nå er det mer slitt, så det floker seg litt av og til, så jeg børster det hver morgen, og etter hver hårvask som er ca to ganger i uken. Anonymkode: ee371...b60 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #28 Skrevet 13. mars Kun når jeg vasker håret når balsamen skylles ut, og vasker håret hver 4. dag. Anonymkode: 90445...c73 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #29 Skrevet 14. mars Morgen og kveld, da får jeg ut floker Anonymkode: dfa9c...eff 1
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars #30 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2026 den 13.01): Ja, hvor ofte grer du deg? Jeg skjønner man ikke kan gi et nøyaktig tall på dette, men sånn ca? Jeg grer håret veldig sjelden. Jeg grer meg når jeg står opp. Og etter at jeg vasket håret så klart (men jeg vasker det sjelden, pga dårlig helse). Nå er jeg ufør, men også da jeg jobbet var jeg dårlig på å børste håret. Jeg gjorde det etter at jeg kom på jobb, men knapt noen gang ila jobbdagen. Husker jeg på det, så børster jeg håret når jeg skal ha besøk. Eller når jeg mottar hjemlevering av varer. Når jeg kommer inn etter en tur ute, pleier jeg å håndgre det. Altså ikke med børste. Jeg har sikkert gått rundt og vært bustete på håret hele livet mitt. Jeg har bare ikke fått inn den vanen. Pussig. (Jeg er kvinne og har hatt både kort, langt og halvlangt hår ila livet.) Anonymkode: f865a...309 Når jeg har vasket eller stylet det. Sover med natt hette så slipper mye floker på det 1
Fru Uperfekt Skrevet 14. mars #31 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2026 den 14.20): Før jeg vasker håret. Ikke etter. Har bølger. Anonymkode: c762d...2b2 Jeg har krøll i håret, men grer etter hårvask så bruker jeg diffuser når jeg tørker det 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #32 Skrevet 14. mars 1-3 ganger i uka kanskje 🤔 børster kun når jeg skyller ut balsam i dusjen, men ikke alltid jeg børster da heller. Orker ikke ta med hårbørste om jeg planlegger dusje på trening, og tar ikke med hårbørste på ferie. Kan gå to uker uten å børste. Har korketrekker-krøller, og hår til midt på ryggen. Anonymkode: 58602...73b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #33 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2026 den 13.48): Hver morgen og kveld. Holder håret oppsatt eller i flette gjennom dagen, ellers ville jeg måttet børste det mye oftere. Det blir veldig lett flokete og er håpløst å ha løst. Anonymkode: 12594...fe7 Sånn hadde jeg det da jeg hadde lavt stoffskifte. Det hjalp å begynne med medisiner. Anonymkode: 895c1...67a
HMK Skrevet 15. mars #35 Skrevet 15. mars Hver dag, selvsagt. Så merkelig at det ikke er normalen for alle med hår.
Trueout Skrevet 15. mars #38 Skrevet 15. mars Kommer jo mye an på frisyre, kort eller langt osv...Har langt hår til midt på ryggen og børster det ca 3-4 ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #39 Skrevet 15. mars Tynt og fint nordisk hår her, veldig tynt. Grer det kun etter vask, ca annenhver dag. Når jeg tar det i flette eller en ball, bruker jeg kun fingrene og tvinner rundt. For tynt for feks hestehale. Anonymkode: 573c0...100
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå