AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars har bare brukt standard joggesko til nå men, er det stor forskjell på å spinne med sykkelsko i forhold til vanlige joggesko? hjelp.. 🙈 Anonymkode: 36d0b...5ea
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Ja! Anbefaler på det sterkeste å kjøpe spinningsko, en helt annen opplevelse der du får mye mer effekt ut av treningen. Mye morsommere blir økta og Anonymkode: 431e7...17f
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja! Anbefaler på det sterkeste å kjøpe spinningsko, en helt annen opplevelse der du får mye mer effekt ut av treningen. Mye morsommere blir økta og Anonymkode: 431e7...17f Sykkelsko er laget for sykling ute, det har ingen hensikt når man trener inne. Bare tull med alt utstyr folk skal ha. Anonymkode: 7cc0f...6a8
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sykkelsko er laget for sykling ute, det har ingen hensikt når man trener inne. Bare tull med alt utstyr folk skal ha. Anonymkode: 7cc0f...6a8 tenker på spinningtimer på sats Anonymkode: 36d0b...5ea
alli634 Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Har hørt at man kan øke styrken i tråkket med 15% om man bruker sykkelsko. Anbefaler det virkelig! Man får brukt både bakside og fremside lår på en mye bedre måte. Jeg kjøpte mine billig på finn, varer lenge om de bare skal brukes innendørs 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars alli634 skrev (2 minutter siden): Har hørt at man kan øke styrken i tråkket med 15% om man bruker sykkelsko. Anbefaler det virkelig! Man får brukt både bakside og fremside lår på en mye bedre måte. Jeg kjøpte mine billig på finn, varer lenge om de bare skal brukes innendørs 😊 takk Anonymkode: 36d0b...5ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå