Gå til innhold

sykkelsko/spinningssko på spinningtimer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har bare brukt standard joggesko til nå men, er det stor forskjell på å spinne med sykkelsko i forhold til vanlige joggesko? 

hjelp.. 🙈

Anonymkode: 36d0b...5ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Anbefaler på det sterkeste å kjøpe spinningsko, en helt annen opplevelse der du får mye mer effekt ut av treningen. Mye morsommere blir økta og :) 

Anonymkode: 431e7...17f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja! Anbefaler på det sterkeste å kjøpe spinningsko, en helt annen opplevelse der du får mye mer effekt ut av treningen. Mye morsommere blir økta og :) 

Anonymkode: 431e7...17f

Sykkelsko er laget for sykling ute, det har ingen hensikt når man trener inne. Bare tull med alt utstyr folk skal ha. 

Anonymkode: 7cc0f...6a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sykkelsko er laget for sykling ute, det har ingen hensikt når man trener inne. Bare tull med alt utstyr folk skal ha. 

Anonymkode: 7cc0f...6a8

tenker på spinningtimer på sats 

Skrevet

Har hørt at man kan øke styrken i tråkket med 15% om man bruker sykkelsko. Anbefaler det virkelig! Man får brukt både bakside og fremside lår på en mye bedre måte. Jeg kjøpte mine billig på finn, varer lenge om de bare skal brukes innendørs 😊 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
alli634 skrev (2 minutter siden):

Har hørt at man kan øke styrken i tråkket med 15% om man bruker sykkelsko. Anbefaler det virkelig! Man får brukt både bakside og fremside lår på en mye bedre måte. Jeg kjøpte mine billig på finn, varer lenge om de bare skal brukes innendørs 😊 

takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...