AnonymBruker Skrevet 3. april #21 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil gjerne hjelpe så det er bare hyggelig Jeg barberte jo litt i front og du på toppen, men vil jo tro at hårdelene er temmelig like sånn med tanke på hvor endene havner på hodet, så så lenge du har hår der klipsene skal på så er det ikke noe problem. Be de sy på klips og prøv på de du har og liker du ikke løsningen, så kan de ta av klipsenen igjen. Jeg føler at de sitter bedre, for med den andre løsningen (lim og sånne ringer?) så vokser jo håret etter hvert og det føles litt løst. Etter å ha kommet hjem fra jobb syns jeg det er deilig å ta det av og heller gå med hårbånd, og jeg syns det føles best å ta det på når jeg er nydusjet. Det føles liksom ikke like bra å ta det på uten at mitt eget hår er nydusjet, men det ser jo like bra ut. Det er bare følelsen. Det der med sikkerhetskontrollen hadde jeg skikkelig angst for også Jeg tenkte at jeg aldri mer kunne dra ut av Norge! Men venninner sa at "Herregud, tenk på hvor mange som har extensions og det er samme type klips". Jeg ble veldig lettet første gang jeg fløy og det pep ikke. Men når det piper så blir jeg litt stressa, men det er stort sett bh med spiler eller noe sånt. Og selv om man må stå i sånn kroppscanner, så er det aldri noen som har sagt noe. Og nå har jeg flydd med det så mange ganger at jeg begynner å slappe av med det Jeg håper jo du blir fornøyd med det, men det er, som sagt, fort gjort å fjerne de igjen også om du ikke liker det. Gi gjerne en tilbakemelding i denne tråden om hvordan det går da Anonymkode: 78685...45f Du,det skal jeg absolutt gjøre😃😃Er kjempespent på dette og håper virkelig jeg kommer meg gjennom sikkerhetskontrollen på sydentur til sommeren🙈😅😅Beroligende å høre at du har klart deg gjennom dem uten å må «kle av deg «håret😂.Tusen takk for all hjelp☺️☺️ Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet 28. april #22 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2026 den 21.28): Jeg vil gjerne hjelpe så det er bare hyggelig Jeg barberte jo litt i front og du på toppen, men vil jo tro at hårdelene er temmelig like sånn med tanke på hvor endene havner på hodet, så så lenge du har hår der klipsene skal på så er det ikke noe problem. Be de sy på klips og prøv på de du har og liker du ikke løsningen, så kan de ta av klipsenen igjen. Jeg føler at de sitter bedre, for med den andre løsningen (lim og sånne ringer?) så vokser jo håret etter hvert og det føles litt løst. Etter å ha kommet hjem fra jobb syns jeg det er deilig å ta det av og heller gå med hårbånd, og jeg syns det føles best å ta det på når jeg er nydusjet. Det føles liksom ikke like bra å ta det på uten at mitt eget hår er nydusjet, men det ser jo like bra ut. Det er bare følelsen. Det der med sikkerhetskontrollen hadde jeg skikkelig angst for også Jeg tenkte at jeg aldri mer kunne dra ut av Norge! Men venninner sa at "Herregud, tenk på hvor mange som har extensions og det er samme type klips". Jeg ble veldig lettet første gang jeg fløy og det pep ikke. Men når det piper så blir jeg litt stressa, men det er stort sett bh med spiler eller noe sånt. Og selv om man må stå i sånn kroppscanner, så er det aldri noen som har sagt noe. Og nå har jeg flydd med det så mange ganger at jeg begynner å slappe av med det Jeg håper jo du blir fornøyd med det, men det er, som sagt, fort gjort å fjerne de igjen også om du ikke liker det. Gi gjerne en tilbakemelding i denne tråden om hvordan det går da Anonymkode: 78685...45f Hei,hei! Nå har jeg fått klips på hårdelene mine!Og det gikk virkelig bedre enn forventet!Synes de sitter godt på hodet og deilig å få vasket mitt eget hår hver dag! Men mitt hår er så dårlig kvalitet på pr nå at jeg er livredd for at klipsene skal ødelegge hårrøttene!Ha fru merket noe til det?At det blir bare flekker der klipsene har vært?Huff,forskjellig man skal være bekymret for 😅😅Takk for god hjelp fra deg,er glad jeg tok sjangsen på dette❤️ Anonymkode: a7f18...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #23 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei,hei! Nå har jeg fått klips på hårdelene mine!Og det gikk virkelig bedre enn forventet!Synes de sitter godt på hodet og deilig å få vasket mitt eget hår hver dag! Men mitt hår er så dårlig kvalitet på pr nå at jeg er livredd for at klipsene skal ødelegge hårrøttene!Ha fru merket noe til det?At det blir bare flekker der klipsene har vært?Huff,forskjellig man skal være bekymret for 😅😅Takk for god hjelp fra deg,er glad jeg tok sjangsen på dette❤️ Anonymkode: a7f18...a0b Så fint å høre om erfaringen din Ja, det er så deilig å kunne vaske seg uten det på! Som jeg sa litt før her så sluttet jeg å se på mitt eget hår (eller mangelen på det) i speilet. Rett å slett for å kunne fungere i hverdagen. Og da de barberte så gikk alt helt galt for meg. Jeg kuttet bare ut å se på det. Jeg orket ikke. Men jeg har normal hårvekst annet enn det jeg har mistet i fronten, og 4 av de 6 klipsene sitter på området som jeg kan se når jeg går med hårbånd og sånt og der ser det helt greit ut; ikke noe fortynning der. Men jeg skjønner hva du mener med at du er redd for å ødelegge noe mer, men tror egentlig det går greit. Om du ikke har noe problemer med å se og følge med så kan du jo se over litt tid? Jeg anser mitt som tapt for godt og har gitt opp egentlig. Jeg har faktisk vurdert hårtransplantasjon og har spart opp pengene og alt, men den gang jeg begynte å sjekke ut om dette så virket det som om Norge ikke var gode på det og prosjektet føltes litt for uoverkommelig etter at jeg hadde brukt så mye tid og krefter på prosessen med å miste det og gå til skrittet og få hårdel. Anonymkode: 78685...45f
AnonymBruker Skrevet 30. april #24 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 28.4.2026 den 19.35): Så fint å høre om erfaringen din Ja, det er så deilig å kunne vaske seg uten det på! Som jeg sa litt før her så sluttet jeg å se på mitt eget hår (eller mangelen på det) i speilet. Rett å slett for å kunne fungere i hverdagen. Og da de barberte så gikk alt helt galt for meg. Jeg kuttet bare ut å se på det. Jeg orket ikke. Men jeg har normal hårvekst annet enn det jeg har mistet i fronten, og 4 av de 6 klipsene sitter på området som jeg kan se når jeg går med hårbånd og sånt og der ser det helt greit ut; ikke noe fortynning der. Men jeg skjønner hva du mener med at du er redd for å ødelegge noe mer, men tror egentlig det går greit. Om du ikke har noe problemer med å se og følge med så kan du jo se over litt tid? Jeg anser mitt som tapt for godt og har gitt opp egentlig. Jeg har faktisk vurdert hårtransplantasjon og har spart opp pengene og alt, men den gang jeg begynte å sjekke ut om dette så virket det som om Norge ikke var gode på det og prosjektet føltes litt for uoverkommelig etter at jeg hadde brukt så mye tid og krefter på prosessen med å miste det og gå til skrittet og få hårdel. Anonymkode: 78685...45f Tusen takk for svar fra deg!Du har vært til stor hjelp for meg🩷Håper du får utført hårtransplantasjon enten i Norge eller i utlandet☺️ Anonymkode: a7f18...a0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå