Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg vil gjerne hjelpe så det er bare hyggelig :) 

Jeg barberte jo litt i front og du på toppen, men vil jo tro at hårdelene er temmelig like sånn med tanke på hvor endene havner på hodet, så så lenge du har hår der klipsene skal på så er det ikke noe problem. Be de sy på klips og prøv på de du har og liker du ikke løsningen, så kan de ta av klipsenen igjen.

Jeg føler at de sitter bedre, for med den andre løsningen (lim og sånne ringer?) så vokser jo håret etter hvert og det føles litt løst.

Etter å ha kommet hjem fra jobb syns jeg det er deilig å ta det av og heller gå med hårbånd, og jeg syns det føles best å ta det på når jeg er nydusjet. Det føles liksom ikke like bra å ta det på uten at mitt eget hår er nydusjet, men det ser jo like bra ut. Det er bare følelsen. 

Det der med sikkerhetskontrollen hadde jeg skikkelig angst for også :laugh: Jeg tenkte at jeg aldri mer kunne dra ut av Norge! Men venninner sa at "Herregud, tenk på hvor mange som har extensions og det er samme type klips". Jeg ble veldig lettet første gang jeg fløy og det pep ikke. Men når det piper så blir jeg litt stressa, men det er stort sett bh med spiler eller noe sånt. Og selv om man må stå i sånn kroppscanner, så er det aldri noen som har sagt noe.

Og nå har jeg flydd med det så mange ganger at jeg begynner å slappe av med det :) 

Jeg håper jo du blir fornøyd med det, men det er, som sagt, fort gjort å fjerne de igjen også om du ikke liker det. 

Gi gjerne en tilbakemelding i denne tråden om hvordan det går da :) 

Anonymkode: 78685...45f

Du,det skal jeg absolutt gjøre😃😃Er kjempespent på dette og håper virkelig jeg kommer meg gjennom sikkerhetskontrollen på sydentur til sommeren🙈😅😅Beroligende å høre at du har klart deg gjennom dem uten å må «kle av deg «håret😂.Tusen takk for all hjelp☺️☺️

Anonymkode: a7f18...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...