AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:41 #1 Skrevet onsdag kl. 09:41 Hei! Er i en litt vanskelig situasjon her der jeg trenger råd!!❤️🙏🏼Har de siste årene brukt hårdel fra Apollo pga veldig tynt hår.Har brukt typen der håret barberes bort på toppen månedlig og hårdel limes på.Ønsker nå å la mitt hår vokse ut da jeg er så lei av å ikke kan vaske hodebunn mer enn en gang i måneden😅I tilegg meg styr med dårlig kvalitet på disse dyre hårdelene.Er det andre som har prøvd å la håret vokse ut og i mellomtiden gått over til klips?Ser dette naturlig ut(om man velger en med god kvalitet)Hadde blitt sååå takknemlig for svar!!❤️❤️ Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:23 #2 Skrevet onsdag kl. 20:23 Jeg bruker med klips. Barberte jeg også første gang og fikk helt panikk da jeg skjønte hvordan det ville føles å gå med den hele tiden og ikke få vasket ordentlig eller noe. Jeg fant ut av meg selv etter en lang stund i kjelleren at hvorfor ikke bruke klips. Så de sydde på det og jeg skulle virkelig ønske at de hadde kommet med det alternativet selv når man har nok hår til å klipse på. Ser ingen forskjell, men gud så deilig å kunne bare gå med hårbånd ellers og ikke ha på det om natten. Og vaske håret som vanlig. Vil si at det ser bedre ut for det de limte på løsnet jo i fronten hele tiden. Og ikke må ha på det klaustrofobiske greiene der når man går tur eller trener etc. Dessuten så slites de mye saktere når man ikke har det på om natten. Har delene over et år og kunne hatt de lengre og sikkert. De har sydd på ca 6 klips fordelt jevn rund. I fronten lønner det seg med ganske små klips, men det fant min frisør ut selv. Anonymkode: 78685...45f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:33 #3 Skrevet onsdag kl. 20:33 Jeg har veldig tynt og flisete hår og bruker «hair topper» fra Uniwigs. Ser veldig fint og naturlig ut og kjapt å sette på/ta av. Klipses fast oppå ditt eget hår. Helt greit kvalitet, betaler rundt 3-4k for en og den varer i et års tid (kanskje lengre hvis man tar vare på den). Anonymkode: 27962...1b8 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:05 #4 Skrevet onsdag kl. 23:05 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker med klips. Barberte jeg også første gang og fikk helt panikk da jeg skjønte hvordan det ville føles å gå med den hele tiden og ikke få vasket ordentlig eller noe. Jeg fant ut av meg selv etter en lang stund i kjelleren at hvorfor ikke bruke klips. Så de sydde på det og jeg skulle virkelig ønske at de hadde kommet med det alternativet selv når man har nok hår til å klipse på. Ser ingen forskjell, men gud så deilig å kunne bare gå med hårbånd ellers og ikke ha på det om natten. Og vaske håret som vanlig. Vil si at det ser bedre ut for det de limte på løsnet jo i fronten hele tiden. Og ikke må ha på det klaustrofobiske greiene der når man går tur eller trener etc. Dessuten så slites de mye saktere når man ikke har det på om natten. Har delene over et år og kunne hatt de lengre og sikkert. De har sydd på ca 6 klips fordelt jevn rund. I fronten lønner det seg med ganske små klips, men det fant min frisør ut selv. Anonymkode: 78685...45f Tusen hjertelig takk for svar!!Dette ble jeg glad for å lese!!Kjenner også på den kjipe følelsen av å aldri liksom være helt ren siden man ikke får vasket hodebunnen😅Men kan jeg spørre om håret som var barbert bort kom tilbake som før også der limet satt?Og tusen takk for tips ang klips!!☺️Hvor bestiller du hårdelene fra?Så takknemlig for svar,man føler seg litt alene i dette🙄Klem❤️❤️ Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:07 #5 Skrevet onsdag kl. 23:07 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har veldig tynt og flisete hår og bruker «hair topper» fra Uniwigs. Ser veldig fint og naturlig ut og kjapt å sette på/ta av. Klipses fast oppå ditt eget hår. Helt greit kvalitet, betaler rundt 3-4k for en og den varer i et års tid (kanskje lengre hvis man tar vare på den). Anonymkode: 27962...1b8 Tusen takk for svar og tips!🥰Jeg skal gå inn å se på Uniwigs sine!! Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:24 #6 Skrevet onsdag kl. 23:24 Jeg fikk en gang satt inn extensions på Apollo. Dårligste kvalitet på hår jeg noen sinne har brukt. Jeg fikk dette håret dekket men tokk det ut betydelig tidligere enn normalt. Håret kunne ikke gjenbrukes slik jeg er vant til med extensions. Jeg ville gått for en klipp in løsning av typen closure eller full parykk. Litt avhengig av ditt behov. Da vil også hodebunnen din få mere luft. Du vil ikke "slite" på håret hjemme når du ikke har behov. Vask og stel av eget hår pluss hårdel er også enklere. En slik hårdel i høy kvalitet som tas vare på bør holde i 1 år med normal bruk. Anonymkode: 437d2...cc8
AnonymBruker Skrevet i går, 09:20 #7 Skrevet i går, 09:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fikk en gang satt inn extensions på Apollo. Dårligste kvalitet på hår jeg noen sinne har brukt. Jeg fikk dette håret dekket men tokk det ut betydelig tidligere enn normalt. Håret kunne ikke gjenbrukes slik jeg er vant til med extensions. Jeg ville gått for en klipp in løsning av typen closure eller full parykk. Litt avhengig av ditt behov. Da vil også hodebunnen din få mere luft. Du vil ikke "slite" på håret hjemme når du ikke har behov. Vask og stel av eget hår pluss hårdel er også enklere. En slik hårdel i høy kvalitet som tas vare på bør holde i 1 år med normal bruk. Anonymkode: 437d2...cc8 Tusen takk for gode råd🥰Kan jeg spørre om du bruker hårdel med klips og hvor du isåfall bestiller fra? Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet i går, 15:16 #8 Skrevet i går, 15:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk for gode råd🥰Kan jeg spørre om du bruker hårdel med klips og hvor du isåfall bestiller fra? Anonymkode: a7f18...a0b Jeg brukte extensions en periode men nå gjør jeg ikke det lengre. Jeg har forsøkt litt forskjellige løsninger opp igjennom men mest teip extensions. Jeg byttet over til SA salons og var meget fornøyd med kvaliteten på håret og servicen jeg fikk derfra. De tilpasset (farget/tonet og klippet til løshåret så det ble tilnærmet identisk med mitt) Av de jeg kjenner som bruker extensions grunnet en del håravfall så er det full parykk eller slik hårdel kun på toppen som anbefales. Resultatet blir best når dette tilpasses deg. SA salons bestiller opp og tilpasser også fulle parykker eller mindre hårdeler men jeg har aldri kjøpt slike hårpridukter fra dem selv. De har god kunnskap om dette selv om de er mest kjent for vanlig extensions. Jeg har lånt en parykk for en kveld av en vennine for noen år tilbake som var bestilt gjennom SA salons. Det er min personlige erfaring med full parykk bruk. Den var av høy kvalitet og håret holdt seg pent over lang tid. Dette er selvsagt avhengig av riktig behandling. Hår kvaliteten jeg fikk på Apollo den gangen jeg fikk satt inn tape extensions der, var av så dårlig i kvalitet at hvis jeg går tilbake til å bruke noen form for løshår så vil jeg ikke handle fra Apollo. Jeg stoler ikke på dem. Det kan lønne seg å ta kontakt med flere salonger å høre hva de har å tilby deg, hva de anbefaler og kjenne på hårkvaliteten før du går til innkjøp av en ny hårdel. Anonymkode: 437d2...cc8
AnonymBruker Skrevet i går, 17:14 #9 Skrevet i går, 17:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte extensions en periode men nå gjør jeg ikke det lengre. Jeg har forsøkt litt forskjellige løsninger opp igjennom men mest teip extensions. Jeg byttet over til SA salons og var meget fornøyd med kvaliteten på håret og servicen jeg fikk derfra. De tilpasset (farget/tonet og klippet til løshåret så det ble tilnærmet identisk med mitt) Av de jeg kjenner som bruker extensions grunnet en del håravfall så er det full parykk eller slik hårdel kun på toppen som anbefales. Resultatet blir best når dette tilpasses deg. SA salons bestiller opp og tilpasser også fulle parykker eller mindre hårdeler men jeg har aldri kjøpt slike hårpridukter fra dem selv. De har god kunnskap om dette selv om de er mest kjent for vanlig extensions. Jeg har lånt en parykk for en kveld av en vennine for noen år tilbake som var bestilt gjennom SA salons. Det er min personlige erfaring med full parykk bruk. Den var av høy kvalitet og håret holdt seg pent over lang tid. Dette er selvsagt avhengig av riktig behandling. Hår kvaliteten jeg fikk på Apollo den gangen jeg fikk satt inn tape extensions der, var av så dårlig i kvalitet at hvis jeg går tilbake til å bruke noen form for løshår så vil jeg ikke handle fra Apollo. Jeg stoler ikke på dem. Det kan lønne seg å ta kontakt med flere salonger å høre hva de har å tilby deg, hva de anbefaler og kjenne på hårkvaliteten før du går til innkjøp av en ny hårdel. Anonymkode: 437d2...cc8 Tusen takk for utfyllende svar❤️ Anonymkode: a7f18...a0b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 0.05): Tusen hjertelig takk for svar!!Dette ble jeg glad for å lese!!Kjenner også på den kjipe følelsen av å aldri liksom være helt ren siden man ikke får vasket hodebunnen😅Men kan jeg spørre om håret som var barbert bort kom tilbake som før også der limet satt?Og tusen takk for tips ang klips!!☺️Hvor bestiller du hårdelene fra?Så takknemlig for svar,man føler seg litt alene i dette🙄Klem❤️❤️ Anonymkode: a7f18...a0b Det er forferdelig å oppleve og man føler seg jo ganske alene ja Jeg hoppet liksom i det i den tro at jeg ikke skulle gjøre noe annet enn å dra hver sjette uke og få det renset og satt på på nytt siden håret vokser under der. Derfor fikk jeg sjokk første gang jeg skulle dusje med det. Det føltes jo som å ha en fillerye festet på hodet og prøve å vaske det som man vasker sitt eget hår. Og limet løsnet da. Jeg fikk panikk og fikk en hastetime og ba de ta det av. Etter det orket jeg ikke å ha noe med det å gjøre på en veldig lang stund. Jeg var jo stuck med et hårbånd veldig lenge, for det var jo barbert foran der. Men barberte aldri mer for brukte jo klips da. Trenger ikke å barbere og lime og greier da, og jeg tenkte veldig på at dette burde de ha funnet ut av selv. Som et alternativ for det er jo ganske forferdelig å gå til det skrittet å barbere i fronten. Jeg sluttet egentlig å se på mitt eget og setter på hårdelen uten å se i speilet, men det tok vel sikkert to år før det vokste ut i samme lengde som resten, men det var jo ganske tynt der fra før, så ingen gledelig manke som kom tilbake. Jeg har hårdeler fra Apollo og de ser veldig bra ut. Anonymkode: 78685...45f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er forferdelig å oppleve og man føler seg jo ganske alene ja Jeg hoppet liksom i det i den tro at jeg ikke skulle gjøre noe annet enn å dra hver sjette uke og få det renset og satt på på nytt siden håret vokser under der. Derfor fikk jeg sjokk første gang jeg skulle dusje med det. Det føltes jo som å ha en fillerye festet på hodet og prøve å vaske det som man vasker sitt eget hår. Og limet løsnet da. Jeg fikk panikk og fikk en hastetime og ba de ta det av. Etter det orket jeg ikke å ha noe med det å gjøre på en veldig lang stund. Jeg var jo stuck med et hårbånd veldig lenge, for det var jo barbert foran der. Men barberte aldri mer for brukte jo klips da. Trenger ikke å barbere og lime og greier da, og jeg tenkte veldig på at dette burde de ha funnet ut av selv. Som et alternativ for det er jo ganske forferdelig å gå til det skrittet å barbere i fronten. Jeg sluttet egentlig å se på mitt eget og setter på hårdelen uten å se i speilet, men det tok vel sikkert to år før det vokste ut i samme lengde som resten, men det var jo ganske tynt der fra før, så ingen gledelig manke som kom tilbake. Jeg har hårdeler fra Apollo og de ser veldig bra ut. Anonymkode: 78685...45f Tusen takk for svar❤️Jeg har ikke barbert pannelugg ,men midt på hodet så trenger ikke hårbånd.Men synes du det er ok å gå med og føler du det sitter godt fast med klips?Hvor ofte må du bytte hårdelene ut og hva koster de pr stykk?Evig takknemlig for svar🙏🏼Skal ikke spørre og mase mer🙈Klem❤️ Anonymkode: a7f18...a0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå