AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars Jeg slenger noen terninger i det meste av gryter, supper og slikt. Anonymkode: 69a88...2a0 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Jeg har noen biter i smoothien. Anonymkode: 192b2...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Til alt mulig gryter, supper, smoothie, rundtstykker osv. ALT! Anonymkode: 41bc5...3bc 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Skrevet 10. mars Most spinat (skvist ut vann) med fetaost inni kylling stekt i ovn/panne. Anonymkode: 533ad...46c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Skrevet 10. mars Spinatlasagne med hvitløk, feta, bechamel og masse ost. Anonymkode: 0d19f...360 1
NatNat Skrevet 10. mars #9 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): ? Anonymkode: 51b75...af4 til alt mulig.. omelett, gryte, suppe, etc.. men kjøper kun frossen blad spinat 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #10 Skrevet 10. mars I smoothie sammen med ananas, banan, cottage cheese og melk. Anonymkode: 65fb1...388 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #11 Skrevet 10. mars Lager spinat suppe av det. Anonymkode: fceff...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #12 Skrevet 10. mars Spinatsuppe, spinatstuing, omeletter, gryteretter, paier mm Anonymkode: deb89...ff0 1
Callisto83 Skrevet 10. mars #13 Skrevet 10. mars Jeg kjøper bare ferske spinatblader og spiser dem som en salat på siden. Bare vær obs på at spinat skal man IKKE varme opp flere ganger! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #15 Skrevet 10. mars Spinatsnurrer med oliven og solket tomat. Falsk pesto(spinatputer, valnøtter, olivenolje, salt og pepper) One pot pasta(spinatputer,sopp,tomat,løk,kikerter og valnøtter) Anonymkode: c98fc...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #16 Skrevet 10. mars Kan gjøre det. Men jeg syns faktisk det er merkbar forskjell på fryst og fersk. Spinatsuppe med fersk spinat er mye bedre. Men frosne egner seg jo godt i sauser, smoothies, for å farge mat/gryter, indisk. Anonymkode: a1be7...24f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå