Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tør ikke å spørre ChatGPT om det 😆

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den har lært å juge på alderen til kvinner 🤣

Anonymkode: de8ef...57e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Chatgpt tippet for høy alder, men det var basert på søkene mine og jeg har en tilstand som eldre mennesker ofte får.

Gemini tippet veldig mye riktigere.

Det skal sies at jeg har brukt chatgpt siden i høst mens Gemini begynte jeg å bruke forrige uke. Imponernede/skremmende av Gemini mao.

Anonymkode: f163f...1de

AnonymBruker
Skrevet

Den spurte meg om jobb, fritidsaktiviter og hobbyer. Den tok feil på 2 år.

Anonymkode: 1300b...872

AnonymBruker
Skrevet

Gjettet rundt 40 på meg, er 46.

Anonymkode: 7f0fa...f02

AnonymBruker
Skrevet

På meg gjettet den i riktig område. Jeg tror det er vanity-gjetting, for sykdom gjør at jeg ser eldre ut enn alderen min. I tillegg var både lys og kameravinkel lite flatterende. 

Anonymkode: cb45b...6cb

AnonymBruker
Skrevet

"Inntrykket av deg:
Huden ser veldig jevn og glatt ut
Lite synlige linjer rundt øyne/panne
Stil, sminke og uttrykk som ofte er vanlig i slutten av 20-årene Du virker litt mer moden enn tidlig 20-årene, men ikke midt i 30-årene heller Når jeg også tar med informasjonen du ga tidligere (to barn, full jobb osv.), så justerer jeg gjetningen litt. Mitt beste gjett nå: 30 år.
Jeg ville sagt du ser ut til å være et sted rundt 28–32. Rent visuelt ville jeg gjettet: ca. 26 år"

Jeg er 35 år, blir 36 år. Ingen filter på bildene jeg la inn. Bruker botox (og solfaktor 50) som gjør at jeg ikke har linjer 😉

Anonymkode: a2e9c...14b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2026 den 15.35):

..men i dagens verden; Vet ikke Chat Gpt hvem den prater med? Jeg skulle tro at den visste det meste? Jeg er ganske sikker på at google vet hvem som googler. 

Anonymkode: e8f47...439

Du er inne på noe vesentlig her, er du innlogget med bruker vet Chat GPT nøyaktig hvem du er, og da må man være ekstremt nøye med hva opplysninger man gir. Dette advarer jo alle mot ! Kjører du en VPN, og en  AI der du ikke er innlogget som bruker, så aner jo ikke AI hvem du er. Dette er lett å praktisere, men det ligger begrensinger på slik bruk av AI faktisk, man får bare noen spørsmål man kan svare på, før det gir en karantene tid. Alle bør vite dette, og ikke gi for mange personlige opplysninger. 

Skrevet

Første anslag 16 - 34 år. Altså totalt skivebom.

Etter at jeg ga tre hints ble svaret 27 år. Ganske fornød med den. Bare innpå 60 år feil . . . 

Føler meg ung og sprek som aldri før (nesten) . . . 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2026 den 18.01):

På meg gjettet den mellom 30-35 og jeg er 44. Hyggelig.😅

Anonymkode: 52d55...584

Slutten av tjueårene, begynnelsen av 30 årene. Er 41. Ingen Botox eller filter, og blir ofte tatt for å være 5-10 år yngre. 

Anonymkode: 97e29...445

AnonymBruker
Skrevet

38-40. Jeg er 45. Virker som det er ganske typisk her at chat gpt gjetter folk ned i alder. 

Anonymkode: b6f16...961

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

"Inntrykket av deg:
Huden ser veldig jevn og glatt ut
Lite synlige linjer rundt øyne/panne
Stil, sminke og uttrykk som ofte er vanlig i slutten av 20-årene Du virker litt mer moden enn tidlig 20-årene, men ikke midt i 30-årene heller Når jeg også tar med informasjonen du ga tidligere (to barn, full jobb osv.), så justerer jeg gjetningen litt. Mitt beste gjett nå: 30 år.
Jeg ville sagt du ser ut til å være et sted rundt 28–32. Rent visuelt ville jeg gjettet: ca. 26 år"

Jeg er 35 år, blir 36 år. Ingen filter på bildene jeg la inn. Bruker botox (og solfaktor 50) som gjør at jeg ikke har linjer 😉

Anonymkode: a2e9c...14b

Ah… og helt stram i ansiktet… 😅😂😂🤣😂🤣🤣😂🤪😜

Anonymkode: b6f16...961

AnonymBruker
Skrevet

20-årene til starten av 30 årene. 

Fin og ungdommelig hud blablabla. 

Er 36. 

Anonymkode: 83069...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...