Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt naturlige og korte negler, men kjenner at jeg er litt nysgjerrig på sånn gelnegler som man får hos salonger. Vil ikke ha lange, kanskje bare øøøørlite grann lenger enn korte korte. Er det noen ulemper med å gjøre dette? Tar det lang tid, hvor ofte må man tilbake? Er det noen som kan anbefale noe bra i Oslo-isj?

Anonymkode: e4a70...ffa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det for første gang selv for et par uker siden. Tok ca 2 timer for nytt sett + farge. Hun sa at man tar påfyll ca hver 4. uke. Dette vil jo da ta kortere tid. Jeg vet ikke om noen i Oslo

Anonymkode: 9b39e...5bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker det. 

Det negative er tiden det tar og pris.

Det positive er hvor lenge det varer i forhold til tradisjonell neglelakk.

Enten liker mann det eller ikke.

Grunnene til at jeg liker det. Hadde en periode neglene mine flisete seg noe grusomt. Ingen tradisjonell negleforsterker hjalp og når neglene fliser seg for langt ned og knekker gjør jo dette vondt og blir upraktisk. Dette er min personlige grunn for gel negler. Mine negler skaper mindre "trøbbel" i hverdagen og ser penere ut. Jeg er ikke forsiktig med hendene mine, bruker de mye så vanlig neglelakk uansett merke chipper på dag 2. 

Jeg foretrekker tørking med lampe da å sitte å luft tørke alltid har vært en tålmodighets prøve. 

Mine negler fliser seg ikke slik lengre brukte en profesjonell gel forsterker. Så jeg kunne lakket neglene med normal neglelakk.

Igjen, tid du må sette av i salongen og pris det er minus. 

Anonymkode: fdcbc...bf7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2026 den 13.58):

Jeg har alltid hatt naturlige og korte negler, men kjenner at jeg er litt nysgjerrig på sånn gelnegler som man får hos salonger. Vil ikke ha lange, kanskje bare øøøørlite grann lenger enn korte korte. Er det noen ulemper med å gjøre dette? Tar det lang tid, hvor ofte må man tilbake? Er det noen som kan anbefale noe bra i Oslo-isj?

Anonymkode: e4a70...ffa

Krever vedlikehold, jeg går ca annenhver uke. Synes det er pent og absolutt verdt både pris og tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd press-on negler? Da får du litt salomgfølelsen, men mye billigere og mer skånsomt...

Anonymkode: 5ac78...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...