AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Skrevet 10. mars Hei , jeg må bare spørre da jeg lurer litt . Virker som mange tror kelly Osbourne bruker wegovy /ozempic selv om hun sier hun ikke gjør det. Mange kjendiser ,influensere har blitt veldig tynne siste tiden ,men er det da pga wegovy og at de da slutter spise ? Isåfall er det jo veldig skremmende . Anonymkode: a6b50...be3
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Skrevet 10. mars Kelly Osbourne har slitt med vekt og kroppsbilde i mange år, og tok slankeoperasjon (gastriv sleeve) i 2018. Deretter har hun fulgt streng diett og trent mye for å holde vekta nede. Etter at hun mistet faren Ozzy ifjor har hun slitt med å spise, og har derfor rast ned i vekt. Man kan kritisere mange slanke/tynne kjendiser for å ta slankemedisiner for å bli enda tynnere, men jeg tror man skal være litt forsiktig med å skjære alle over en kam. Husk at det er mye spiseforstyrrelser, rusproblemer og andre ting som virker inn på vekt og helse til folk. https://people.com/kelly-osbourne-weight-loss-what-to-know-11776193 Anonymkode: 9eb99...d96 5 2
NatNat Skrevet 10. mars #3 Skrevet 10. mars (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei , jeg må bare spørre da jeg lurer litt . Virker som mange tror kelly Osbourne bruker wegovy /ozempic selv om hun sier hun ikke gjør det. Mange kjendiser ,influensere har blitt veldig tynne siste tiden ,men er det da pga wegovy og at de da slutter spise ? Isåfall er det jo veldig skremmende . Anonymkode: a6b50...be3 Mora er på Ozempic og har uttalt at hun klarer ikke lenger legge på seg. Omg. Kelly,det ser ut som hun har tatt plastikk kirurgi, den såkalt "buccal fat removal" som gir innhulte kinn og som er så populær i Hollywood.. Det ser ikke ut siden det eldrer damer veldig fort. Endret 10. mars av NatNat 6
Crazydoglady Skrevet 10. mars #4 Skrevet 10. mars Det er jo umulig å si for oss. Om det er bruk av wegovy eller andre ting så er det jo meget bekymringsfullt dersom helsepersonell fortsetter å skrive ut til dem til tross for at de åpenbart drar ting alt for langt og langt utenfor noe som er bra for helsa.. tragisk er det ialle fall enten de bruker wegovy som hjelp for å ikke spise eller "bare " er veldig streng med kosthold. Veldig tydelig noen som sliter og er godt på vei utfor. Det er leit å se. Ellers er det vell ikke noe nytt at folk bruker feks dop skaffet på tvilsomt vis for å slanke seg eller drar det for langt pga spiseforstyrrelse, vrengt selvbilde/kroppsbilde etc. Wegovy er vell neppe problemet her altså, i seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Skrevet 10. mars Jeg har tenkt at mange av de tjukke kjendisene, både utenlandske og her i Norge, som plutselig knekker vektkoden etter alle år som større....at de da tar slankesprøyter. Hvorfor skulle de ellers plutselig ta av disse dager som slankemedisin også tilbys? Det har ikke noe å si altså, hurra for god helse! 👏😃 Anonymkode: 7007d...b48 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Skrevet 10. mars Er vell mest fordi at det (endelig) er inn igjen å være tynn. Anonymkode: 691a1...ae0 2
Zephyra Skrevet 12. mars #7 Skrevet 12. mars NatNat skrev (På 10.3.2026 den 12.03): Mora er på Ozempic og har uttalt at hun klarer ikke lenger legge på seg. Omg. Kelly,det ser ut som hun har tatt plastikk kirurgi, den såkalt "buccal fat removal" som gir innhulte kinn og som er så populær i Hollywood.. Det ser ikke ut siden det eldrer damer veldig fort. Og det er sånne kommentarer som ødelegger folk og bidrar til sterkt og usunt fokus på kropp og utseende. Det spiller ingen rolle om det er en kjendis eller naboen du snakker om, ordene dine er giftige og bidrar til bare dritt i samfunnet. Dere burde skamme dere, alle og enhver. Og det er så jævlig mange som holder på sånn. Blir gæren av å høre på dere, og dere er alle steder. På jobb, i butikken, i familieselskapet. Still dere heller foran speilet og tenk på hvordan dere selv ser ut, i stedet for å dømme andre så hardt. Ungene deres hører det, og videreføre drittsnakket. Det er fullstendig mulig å leve livet sitt uten å snakke sånn om andre, jeg har klart meg fint, og har ikke oppført meg sånn siden jeg var i tenårene - og jeg var selv påvirket av andre kvinner, samt min egen mor, som ikke klarer å la være å lire av seg dritt om andres utseende om det er noe hun ikke liker eller er misunnelig på. 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #8 Skrevet 12. mars Zephyra skrev (2 minutter siden): Og det er sånne kommentarer som ødelegger folk og bidrar til sterkt og usunt fokus på kropp og utseende. Det spiller ingen rolle om det er en kjendis eller naboen du snakker om, ordene dine er giftige og bidrar til bare dritt i samfunnet. Dere burde skamme dere, alle og enhver. Og det er så jævlig mange som holder på sånn. Blir gæren av å høre på dere, og dere er alle steder. På jobb, i butikken, i familieselskapet. Still dere heller foran speilet og tenk på hvordan dere selv ser ut, i stedet for å dømme andre så hardt. Ungene deres hører det, og videreføre drittsnakket. Det er fullstendig mulig å leve livet sitt uten å snakke sånn om andre, jeg har klart meg fint, og har ikke oppført meg sånn siden jeg var i tenårene - og jeg var selv påvirket av andre kvinner, samt min egen mor, som ikke klarer å la være å lire av seg dritt om andres utseende om det er noe hun ikke liker eller er misunnelig på. Jeg slenger ikke dritt , jeg bare spurte fordi jeg synes det er en skremmende trend . Hilsen TS Anonymkode: a6b50...be3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2026 den 23.07): Er vell mest fordi at det (endelig) er inn igjen å være tynn. Anonymkode: 691a1...ae0 Ja er det bra,da blir alle de single flatbrysta beinranglene (endelig) populære. Aldri likt tynne folk,ble redd og skremt da jeg var liten. Tannlegen og øyelegen var tynne med store øyne,utstikkende kinnbein og tenna på tørk. Anonymkode: 3f981...0ed
AnonymBruker Skrevet 12. mars #10 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja er det bra,da blir alle de single flatbrysta beinranglene (endelig) populære. Aldri likt tynne folk,ble redd og skremt da jeg var liten. Tannlegen og øyelegen var tynne med store øyne,utstikkende kinnbein og tenna på tørk. Anonymkode: 3f981...0ed Bra, som i bra for meg som får noe digg å se på i hverdagen. Er så jævlig ferdig med store rumper. Anonymkode: 691a1...ae0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #11 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra, som i bra for meg som får noe digg å se på i hverdagen. Er så jævlig ferdig med store rumper. Anonymkode: 691a1...ae0 Du er tydeligvis mann ja . Anonymkode: a6b50...be3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #12 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er så jævlig ferdig med store rumper. Anonymkode: 691a1...ae0 Nå ja,er noe dritt å bli kastet rundt som en pingpongball på butikken av store rumper. Anonymkode: 3f981...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #13 Skrevet 12. mars Om kjendiser som er blitt så tynne som Kelly Osbourne går på slankesprøyter så sier det alt om hvor uetisk helsevesenet i USA er. Ingen leger bør skrive det ut til en person som er blitt direkte undervektig. Men det er ingen tvil om at det har tatt av i Hollywood. Melissa McCarthy f.eks. Skikkelig god komiker, men hun har alltid vært veldig stor. Nå ser hun fantastisk ut. Slankesprøyter er ment for sånne som henne, mennesker som sliter med alvorlig fedme. Ikke for de som skal ned fra "litt lubben" til undervekt. Anonymkode: 176f3...f6c 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Skrevet 12. mars Er så sjukt lei besettelsen av kvinners utseende. Anonymkode: 3e6da...562 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #15 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå ja,er noe dritt å bli kastet rundt som en pingpongball på butikken av store rumper. Anonymkode: 3f981...0ed Ja for alle som har noen kg for mye har jo store ramper, haha. Du er ikke mye voksen . Glad det finnes oppegående menn. Anonymkode: a6b50...be3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå