AnonymBruker Skrevet i går, 10:08 #1 Skrevet i går, 10:08 Hei , jeg må bare spørre da jeg lurer litt . Virker som mange tror kelly Osbourne bruker wegovy /ozempic selv om hun sier hun ikke gjør det. Mange kjendiser ,influensere har blitt veldig tynne siste tiden ,men er det da pga wegovy og at de da slutter spise ? Isåfall er det jo veldig skremmende . Anonymkode: a6b50...be3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:35 #2 Skrevet i går, 10:35 Kelly Osbourne har slitt med vekt og kroppsbilde i mange år, og tok slankeoperasjon (gastriv sleeve) i 2018. Deretter har hun fulgt streng diett og trent mye for å holde vekta nede. Etter at hun mistet faren Ozzy ifjor har hun slitt med å spise, og har derfor rast ned i vekt. Man kan kritisere mange slanke/tynne kjendiser for å ta slankemedisiner for å bli enda tynnere, men jeg tror man skal være litt forsiktig med å skjære alle over en kam. Husk at det er mye spiseforstyrrelser, rusproblemer og andre ting som virker inn på vekt og helse til folk. https://people.com/kelly-osbourne-weight-loss-what-to-know-11776193 Anonymkode: 9eb99...d96 3
NatNat Skrevet i går, 11:03 #3 Skrevet i går, 11:03 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei , jeg må bare spørre da jeg lurer litt . Virker som mange tror kelly Osbourne bruker wegovy /ozempic selv om hun sier hun ikke gjør det. Mange kjendiser ,influensere har blitt veldig tynne siste tiden ,men er det da pga wegovy og at de da slutter spise ? Isåfall er det jo veldig skremmende . Anonymkode: a6b50...be3 Mora er på Ozempic og har uttalt at hun klarer ikke lenger legge på seg. Omg. Kelly,det ser ut som hun har tatt plastikk kirurgi, den såkalt "buccal fat removal" som gir innhulte kinn og som er så populær i Hollywood.. Det ser ikke ut siden det eldrer damer veldig fort. Endret i går, 11:05 av NatNat 4
Crazydoglady Skrevet i går, 11:11 #4 Skrevet i går, 11:11 Det er jo umulig å si for oss. Om det er bruk av wegovy eller andre ting så er det jo meget bekymringsfullt dersom helsepersonell fortsetter å skrive ut til dem til tross for at de åpenbart drar ting alt for langt og langt utenfor noe som er bra for helsa.. tragisk er det ialle fall enten de bruker wegovy som hjelp for å ikke spise eller "bare " er veldig streng med kosthold. Veldig tydelig noen som sliter og er godt på vei utfor. Det er leit å se. Ellers er det vell ikke noe nytt at folk bruker feks dop skaffet på tvilsomt vis for å slanke seg eller drar det for langt pga spiseforstyrrelse, vrengt selvbilde/kroppsbilde etc. Wegovy er vell neppe problemet her altså, i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 22:02 #5 Skrevet i går, 22:02 Jeg har tenkt at mange av de tjukke kjendisene, både utenlandske og her i Norge, som plutselig knekker vektkoden etter alle år som større....at de da tar slankesprøyter. Hvorfor skulle de ellers plutselig ta av disse dager som slankemedisin også tilbys? Det har ikke noe å si altså, hurra for god helse! 👏😃 Anonymkode: 7007d...b48
AnonymBruker Skrevet i går, 22:07 #6 Skrevet i går, 22:07 Er vell mest fordi at det (endelig) er inn igjen å være tynn. Anonymkode: 691a1...ae0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå