AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Lyst til å fortsette et masterløp jeg stoppet halvveis i, da jeg fikk jobben jeg er i nå. Dette fordi den ikke har direkte relevanse til jobben. Nå ser jeg at det nok er den retningen jeg vil likevel, men vil ikke si opp jobben. Det er samlingsbasert, så tenker jeg kan spørre om ferie de dagene det er samling. Hvor enkelt det blir uten å si noe er én ting, men er det noe krav til å måtte fortelle? Noen med lignende erfaring? Anonymkode: bdb86...24c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde villet snakket med leder. De bør se positivt på at du vil øke kompetansen. Hvis det forankres hos leder så har du krav på studiedager. Hvis ikke må du bruke ferie. Verd å spørre i alle fall. Anonymkode: e6f46...70b 3
Virrevirrevapp Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Du risikerer at leder sier nei til ferie/fri på samlingene om du ikke forteller at det er er utdanning. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Lyst til å fortsette et masterløp jeg stoppet halvveis i, da jeg fikk jobben jeg er i nå. Dette fordi den ikke har direkte relevanse til jobben. Nå ser jeg at det nok er den retningen jeg vil likevel, men vil ikke si opp jobben. Det er samlingsbasert, så tenker jeg kan spørre om ferie de dagene det er samling. Hvor enkelt det blir uten å si noe er én ting, men er det noe krav til å måtte fortelle? Noen med lignende erfaring? Anonymkode: bdb86...24c Det er ikke noe krav om å fortelle, men kan jo slå positivt ut. Anonymkode: 693cb...fb1
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #5 Skrevet 1 minutt siden Det er ikke noe krav om å opplyse arbeidsgiver om hva du bruker fritiden og ferien din på, så lenge det ikke er noe som er forankret i kontrakten din. Anonymkode: 5a4d3...024
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå