Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har krangla med kjæresten min, 2 år siden sist og i dag klarte jeg å lire av meg at jeg var ferdig med forholdet. Svaret jeg fikk da var «bare kast den husnøkkelen til helvete» han er kjempe sur, så trenger tips til å finne ut hvordan jeg går frem. Har selvfølgelig beklagd veldig for utsagnet. 

Anonymkode: fd219...fa1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stå for det du sa. Flytt ut derfra hvis du ikke er eier/leietaker der du bor. Pass på at du i neste forhold ikke sier ting du ikke mener. 

Anonymkode: 39de9...ce2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har krangla med kjæresten min, 2 år siden sist og i dag klarte jeg å lire av meg at jeg var ferdig med forholdet. Svaret jeg fikk da var «bare kast den husnøkkelen til helvete» han er kjempe sur, så trenger tips til å finne ut hvordan jeg går frem. Har selvfølgelig beklagd veldig for utsagnet. 

Anonymkode: fd219...fa1

Ikke helt ok. Men tenker at hvis dere ikke er et par som krangler hele tiden, så høres det ut som dere egentlig ikke har så store problemer i forholdet? Prøv å gi han litt space, også sier du unnskyld (så lenge det egentlig ikke er han som bør si unnskyld). 

Anonymkode: ba0b1...9f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi han en kraftig bj så er alt glemt. 👍

Anonymkode: e1e93...0a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe man lirer av seg. Enten mener du det innerst inne eller så hører du til psykiatrien. 

Anonymkode: 40fd1...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Konsekvensen av å spy ut av seg ting man ikke mener. 

Hva tenkte du å oppnå med det du sa? 

Anonymkode: edf69...cb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånt sier man ikke TS. Da får du stå for det og du får komme deg ut. Er bare slemt sakt.

Anonymkode: 43fa2...960

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva krangelen handlet om. Tror mange har sagt det der når man er sint 

Anonymkode: 946df...44e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår du egentlig hva du gjorde mot samboeren din da du sa du var ferdig med forholdet, Ts?

Hvordan ville du selv følt det om det var han som sa det? Ville du stolt på ham igjen? Hvordan ville du følt det hvis dere kom i en ny krangel igjen?

Jeg tror du bør gå i deg selv. For det du sa kommer ikke ut av intet. Det er noe du føler på i dette forholdet som gjør at en del av deg ønsker deg ut av forholdet. Eller, at du ønsker å såre partner eller kontrollere ham. Eller at du trenger å lære deg å regulere dine egne følelser og eget sinne på en konstruktiv måte.

Å unnskylde er ikke nok i denne situasjonen, det må langt mer til for å reparere den skaden du gjorde ved det du sa!

Det du sa skaper en grunnleggende tillitssvikt i forholdet, og skal dere reparere dette slik at dere kommer dere styrket ut av det, så tror jeg dere må i parterapi sammen og begge må være villige til å jobbe for forholdet. 

Er du/dere villige til det?

Anonymkode: d7e8b...f10

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...