Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bodde alene i en leilighet i sånn 2 år sammen med katta, og så foreslo mamma at jeg skulle bo hjemme igjen med henne og pappa, jeg sa først nei, men nå bor jeg hjemme hos de. Katta ble med også, hun virker å trives godt. Det er litt sånn typisk opp og ned med humør, mind-games osv. ufunksjonell oppførsel. Jeg fikk ikke gjort noe da jeg bodde alene fordi hvis jeg lot være å svare på telefon, så ville de dukket opp på døra, det går ikke å ha besøksforbud heller fordi da må man anmelde først.

Jeg får penger snart, så tenker å stikke og bo en natt eller to på hotell før jeg får hjelp av nav til å skaffe leilighet, men mister katta, syns det er veldig trist. Jeg hadde en narkoman nabo i fem år før det igjen som bare drev med dritt. Er så fælt å miste katta, men ser ingen utvei, jeg orker ikke mer å bo der jeg bodde heller, var så mye "krangling" med de lokale når jeg var på butikken og sånt.

Jeg ser ikke frem til å bo på hotell egentlig, jeg må sitte og stirre i veggen der i timesvis uten data, vet ikke om jeg får hjelp av nav engang. Foreldra vil sikkert begynne å lage bråk, kanskje politiet dukker opp fordi de melder meg savnet. Jeg tenkte å ikke endre adresse sånn at de ikke finner meg, orker ikke sånn funksjonell oppførsel, de gir meg en følelse av at jeg har gjort noe galt hele tiden, sånn som folk flest i samfunnet, jeg føler det kompliserer livet at jeg må bry meg med andres problemer.

Jeg føler jeg aldri får hatt katt, det er bare problemer med folk, vil ikke dø sånn uten at jeg har et kjæledyr. Hvis jeg får nødbolig av nav da, så må jeg vel sitte der og glo i timesvis da i uker og måneder. Var litt rart liksom, jeg visste jo at foreldra har problemer med oppførsel, abusive, men jeg syns det var trist å sitte der jeg bodde til jeg er 80 også, så var vel greit å komme vekk da, men syns det er veldig trist med katta da.

Der jeg tenker å dra da, så bodde jeg før litt, men jeg syns det er trist nå å tenke på det fordi jeg bare syklet og trente hele tiden, var egentlig en veldig trist tid, nå må jeg tilbake til det. Var liksom meg og katta, jeg var ferdig med livet og ville bare være med henne, jeg er 40 nå.

Blir livet aldri noe bra i norge?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud du må skaffe deg en JOBB. Det er nøkkelen til din frihet fra familien og dette kaoset. 

Anonymkode: 04d5b...54f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud du må skaffe deg en JOBB. Det er nøkkelen til din frihet fra familien og dette kaoset. 

Anonymkode: 04d5b...54f

Er bare deltidsjobber, får ikke kjøpt hus og bil da

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...