AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Noen undertøysbutikker selger flotte bodyer. Fine farger, blonder, og tidvis ganske sexy. Men når bruker man dem? Til hva? Selv trenger jeg stort sett bh for den beste figuren. Anonymkode: 7aa91...52a
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Jeg bruker det hvis: Jeg trenger at overdelen skal ned i buksa og ikke sige opp. En body som overdel siger ikke opp og legger seg som en pose rundt magen. Jeg bruker strømpebukse under. Bodyen gjør at strømpebuksa ikke får siget ned. Jeg er i en situasjon der jeg skal bøye meg mye. Så slipper jeg å vise frem en rørleggersprekk Bare fordi at jeg liker å gå med body. Da har jeg T-skjorte og truse i et og samme plagg. Ev. Skjorte og truse i et og samme plagg som er behagelig og praktisk å ha i et og samme plagg. Body er undertøy. Så jeg bruker ikke truse under. Strømpebukse bytter jeg jo hver dag uansett, så har jeg strømpebukse innerst. Kan jeg bytte body etter flere dager. Bruker jeg body som truse uten strømpebukse som truse. Bytter jeg body hver dag. Anonymkode: 35156...70c
AnonymBruker Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg bruker det hvis: Jeg trenger at overdelen skal ned i buksa og ikke sige opp. En body som overdel siger ikke opp og legger seg som en pose rundt magen. Jeg bruker strømpebukse under. Bodyen gjør at strømpebuksa ikke får siget ned. Jeg er i en situasjon der jeg skal bøye meg mye. Så slipper jeg å vise frem en rørleggersprekk Bare fordi at jeg liker å gå med body. Da har jeg T-skjorte og truse i et og samme plagg. Ev. Skjorte og truse i et og samme plagg som er behagelig og praktisk å ha i et og samme plagg. Body er undertøy. Så jeg bruker ikke truse under. Strømpebukse bytter jeg jo hver dag uansett, så har jeg strømpebukse innerst. Kan jeg bytte body etter flere dager. Bruker jeg body som truse uten strømpebukse som truse. Bytter jeg body hver dag. Anonymkode: 35156...70c Jeg bruker også strømpebukse innerst, men uten verken body eller truse utenpå. Helst en "control top" type som blir som en typ truse. Anonymkode: 773b0...1a6
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker også strømpebukse innerst, men uten verken body eller truse utenpå. Helst en "control top" type som blir som en typ truse. Anonymkode: 773b0...1a6 Det er jo tips det også å bruke trusa utenpå strømpebuksa hvus man skal forhindre at den sklir ned. Helst sports-string. Men body er det sikreste. Da får den bare ikke sklidd ned uansett. Jeg er ikke så glad i control top. Det betyr jo at den presser inn og sikkert fin om man ønsker fin figur. Men behagelig er det ikke. Anonymkode: 35156...70c
AnonymBruker Skrevet 9. mars #7 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo tips det også å bruke trusa utenpå strømpebuksa hvus man skal forhindre at den sklir ned. Helst sports-string. Men body er det sikreste. Da får den bare ikke sklidd ned uansett. Jeg er ikke så glad i control top. Det betyr jo at den presser inn og sikkert fin om man ønsker fin figur. Men behagelig er det ikke. Anonymkode: 35156...70c Nettopp, er figuren jeg er opptatt av, men plages ikke av at den presser inn. Synes tvert i mot det føles bra jeg. ☺️ Anonymkode: 773b0...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #8 Skrevet 9. mars Beneath the Moon skrev (3 timer siden): Det bruker man når man er baby. Og voksen Anonymkode: 35bcf...bd0
AnonymBruker Skrevet 9. mars #9 Skrevet 9. mars Jeg bruker body som topp som sitter godt på plass inni bukse eller skjørt. Anonymkode: 8f09c...06c
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars … men om man bruker det som topp, bruker dere da de helt gjennomsiktige som f.eks. Hunkemøller selger? Eller ser de da mer ut som bomullstopp? Anonymkode: 7aa91...52a
AnonymBruker Skrevet 10. mars #11 Skrevet 10. mars Kan bare svare som mann. Som en helt vanlig overdel i bomull. Eksempel Eller som penskjorte for å slippe problemet med at den sklir opp: Penskjorte body Anonymkode: 35156...70c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå