Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10-20 dpo??

Anonymkode: 18fb7...07c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svakt positivt 8 DPO, måtte virkelig legge godvilja til for å se. Da var digital med ukeindikator negativ. Dagen etter var streken synligere på strimmel og digital viste 1-2 uker.

Anonymkode: 4eba0...c02

Skrevet

Fikk verdens svakeste strek på kvelden 8 DPO på en FRER test. Så svak at jeg trodde det måtte være en skygge. Da var sensitiv babyplan helt blendahvit.

Dagen etterpå, ved 9 dpo, var det en klar og tydelig strek som slo ut på alle testene jeg tok.

Tidligere har jeg fått første tydelige positive ved 10 dpo.

AnonymBruker
Skrevet

9-10 dpo. 

Anonymkode: c9627...23d

AnonymBruker
Skrevet

8dpo

ble overrasket over at streken var så tydelig tidelig. Var tilfeldig at jeg tok test, for tenkte at det ikke gikk denne måneden. Men jommen meg ble jeg gravid 🥰.

Anonymkode: 42bab...425

AnonymBruker
Skrevet

10 dpo, hadde ingen antydning til strek 9 dpo. 

Anonymkode: 71dd2...b46

Skrevet

9 dpo med babyplan tidligtest. 10 og 11dpo med make sure vanlig test (2 separate graviditeter).

Skrevet

Jeg har aldri brukt eggløsningstest så vet ikke med hundre prosent sikkerhet når jeg har hatt eggløsning, men jeg har tatt graviditetstest når jeg har vært et par dager på overtid med alle tre barna mine og da har streken vært veldig sterk. De hadde sikkert vært positiv dagen jeg skulle hatt mensen også, om jeg hadde testet tidligere :) aner ikke hvilken dpo det tilsvarer😅

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kun brukt kroppens signaler men anslår 8/9 dpo.

Anonymkode: 0c637...dfa

Skrevet

8 dpo er det tidligste. 

Skrevet

Svak svak va 8-9 dpo 😊

AnonymBruker
Skrevet

Negativ 11 DPO, svakt positiv 14 DPO. Testet ikke mellom fordi jeg trodde løpet var kjørt. Ble sykt svimmel dag 14 og tok en ekstra test.

Anonymkode: 498ee...f44

AnonymBruker
Skrevet

10 dpo 

Anonymkode: 876dd...0e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk negativ test dagen før forventa mens… så positiv dagen jeg skulle fått mensen. Er nå 4+1 uke på vei, så fremdeles veldig tidlig. Slår så vidt ut på vanlig test nå, slo ut på tidligtest dagen for menstruasjon. 

Anonymkode: 8b848...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...