Phau Skrevet 9. mars #1 Skrevet 9. mars Jeg har prøvd hårkur fra define, og så leave-in treatment fra define, og så mousse i litt fuktig hår. Og så har jeg prøvd arganolje og andre oljer. Jeg har brukt hårvoks i nyvasket hår også, noe som gir fint hår, men det som ga finest hår så langt, er å bruke tørrsjampoo og så litt voks. Håret trenger ikke å være nyvasket med tørrsjampoo, men man har i litt voks rett etterpå. Jeg prøvde å bare kamme håret og gre naturlige oljer utover fra hodebunnen, det gir fint hår også, men tørrsjampoo og hårvoks ga best syns jeg. Tørrsjampoo gjør håret litt lysere og fyldigere, pent utseende, men det er ikke så lett å forme håret likevel hvis det er kort, så bruker litt voks på slutten 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #2 Skrevet 9. mars Phau skrev (8 minutter siden): Jeg har prøvd hårkur fra define, og så leave-in treatment fra define, og så mousse i litt fuktig hår. Og så har jeg prøvd arganolje og andre oljer. Jeg har brukt hårvoks i nyvasket hår også, noe som gir fint hår, men det som ga finest hår så langt, er å bruke tørrsjampoo og så litt voks. Håret trenger ikke å være nyvasket med tørrsjampoo, men man har i litt voks rett etterpå. Jeg prøvde å bare kamme håret og gre naturlige oljer utover fra hodebunnen, det gir fint hår også, men tørrsjampoo og hårvoks ga best syns jeg. Tørrsjampoo gjør håret litt lysere og fyldigere, pent utseende, men det er ikke så lett å forme håret likevel hvis det er kort, så bruker litt voks på slutten Tusen takk for tips, Phau - og velkommen hit til KG! 🥰 Anonymkode: 6970a...051
Capazitet Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars Syns det beste trikset for fint hår er å nytta gode frisørprodukter. Mi erfaring.
Phau Skrevet 9. mars Forfatter #5 Skrevet 9. mars Capazitet skrev (2 timer siden): Syns det beste trikset for fint hår er å nytta gode frisørprodukter. Mi erfaring. Ja, men jeg erfarte at alle sånne serumer og hårkurer osv. tørker ut håret faktisk
Mrs. Random Nick Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Phau skrev (3 timer siden): Ja, men jeg erfarte at alle sånne serumer og hårkurer osv. tørker ut håret faktisk Vinteren generelt er også med på å tørke ut hår, tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå