Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi skal til Hawaii i sommer, 2 voksne og 3 tenåringer. Vi flyr via LA, vi er usikre på om vi skal stoppe innom LA 2-3 dager før vi flyr videre, eller om vi kun skal mellomlande i LA. Vi tenker å være hovedsakelig på Oahu (Honolulu), men så har jeg hørt så mye bra om Maui også, bør vi prioritere noen overnattinger der også?

Tenkte vi ville høre om dere har tips til steder/overnatting/aktiviteter på Hawaii og ev LA-området et par dager på bortveien. 

Anonymkode: 9f7a6...afd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville definitivt tatt to-tre netter i LA. Jeg har vært flere ganger i California, men ikke i LA før for et drøyt år siden. Det har egentlig aldri fristet. Men høsten 2024 måtte jeg dit, kun for et 5 timers jobbmøte. Da sukret jeg pillen ved å ta to dager ekstra med leiebil for å være litt turist.

Positivt overrasket, fikk sett utrolig mye på kort tid. Bodde i Marina Del Rey, av praktiske grunner. Greit sted å ha base et par netter. Kjørte litt langs kysten, dette var rett før den fæle brannen i Malibu-området. Kjørte bl.a. West Sunset Blvd derfra over Pacific Palisades, forbi UCLA til Beverly Hills og Rodeo Drive, og videre til Hollywood Blvd med Walk of Fame etc.. Fin rute.

Byen er enorm, men vel verdt et besøk. Dessuten er det godt å ta en pause etter en lang flytur til vestkysten, og før en flyr ytterligere 5+ timer ut i Stillehavet.

Anonymkode: 37ef7...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...