AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Har nylig overtatt en leilighet med 3 soverom som alle er helt hvite. Kunne tenkt meg å malt de, evt med tapet, spesielt det som skal være mitt soverom. Liker lune rom/ gjerne med litt bohemsk stil. Noen som har tips til farger og tapet ? Anonymkode: be394...62c
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Vi har muskatt. Elsker at den gir en lun følelese, selv på lyse sommerdager. Anonymkode: 3ee33...f0d
AprilLudgate Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars (endret) Jeg hadde gått for en lun grønntone/blågrønn eller mørk beige og latt interiøret stå for det mer bohemske innslaget. Mohair eller muskatnøtt funker fint med bohemsk, samme med alle jotuns grønnblå som ikke er helt lyse. Endret 9. mars av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 9. mars #5 Skrevet 9. mars Jeg synes denne er så fin på soverom, men passer dessverre ikke på vårt rom. https://www.familietapeter.no/silent-beech-forest-f1900596?gad_source=1&gad_campaignid=22422302121&gbraid=0AAAAADkBXfLRtNQn1Xafr3OaJ9khwnpyL&gclid=EAIaIQobChMItdWey8ySkwMVFWWRBR1NWjmFEAQYDSABEgJZjvD_BwE Så enten denne eller muskat på de tre resterende veggene: Anonymkode: cbbb8...233
AnonymBruker Skrevet 9. mars #6 Skrevet 9. mars Vi har antikkgrønt soverom. Den er lun og halvmørk og gir mye ro! Anonymkode: 816ea...ce7
AnonymBruker Skrevet 17. mars #12 Skrevet 17. mars Jeg har hatt deco blue nå og elsker den. Anonymkode: 86566...424
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Skrevet 17. mars Vi har en som heter Nordic Breeze. Behagelig farge, synes jeg, og den fungerer fint sammen med vårt interiør i lys eik. Anonymkode: fb112...1ea
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Skrevet 17. mars Har sophisticated Blue fra jotun, skulle jeg hatt tapet til ville det blitt noe slikt https://uwalls.no/fototapet-skog/fototapet-tropene/image/u72348 Anonymkode: 81b29...e91
AprilLudgate Skrevet 19. mars #15 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 14.06): Vi har en som heter Nordic Breeze. Behagelig farge, synes jeg, og den fungerer fint sammen med vårt interiør i lys eik. Anonymkode: fb112...1ea Samstemmer med at denne er fin, og lunere hos oss enn den ser ut her. Vi har og linblå i annet rom. Deco blue blir for mørk for meg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars Har Tender green fra Jotun på soverommet, som gir samme vibe som Nordic Breeze over her. Den er blå og ikke grønn hos oss. Har også Pale Green på annet soverom/kontor. Kikket på Linblå den gangen, men den ble for mørk/tung på vårt rom. Vi liker å ha et lyst og lunt soverom, med linfarget tekstil og hvitt sengetøy. Anonymkode: d62ba...0d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå