AnonymBruker Skrevet i går, 20:42 #1 Skrevet i går, 20:42 Har nylig overtatt en leilighet med 3 soverom som alle er helt hvite. Kunne tenkt meg å malt de, evt med tapet, spesielt det som skal være mitt soverom. Liker lune rom/ gjerne med litt bohemsk stil. Noen som har tips til farger og tapet ? Anonymkode: be394...62c
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Vi har muskatt. Elsker at den gir en lun følelese, selv på lyse sommerdager. Anonymkode: 3ee33...f0d
AprilLudgate Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg hadde gått for en lun grønntone/blågrønn eller mørk beige og latt interiøret stå for det mer bohemske innslaget. Mohair eller muskatnøtt funker fint med bohemsk, samme med alle jotuns grønnblå som ikke er helt lyse. Endret 10 timer siden av AprilLudgate
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg synes denne er så fin på soverom, men passer dessverre ikke på vårt rom. https://www.familietapeter.no/silent-beech-forest-f1900596?gad_source=1&gad_campaignid=22422302121&gbraid=0AAAAADkBXfLRtNQn1Xafr3OaJ9khwnpyL&gclid=EAIaIQobChMItdWey8ySkwMVFWWRBR1NWjmFEAQYDSABEgJZjvD_BwE Så enten denne eller muskat på de tre resterende veggene: Anonymkode: cbbb8...233
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Vi har antikkgrønt soverom. Den er lun og halvmørk og gir mye ro! Anonymkode: 816ea...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå