AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Hei! Jeg har meldt meg på trolljegerprøven i Sandnes i juni, og skal for første gang delta på hinderløp! Løypen er ca. 8 km med 30+ hinder. Skal delta med venner, målet er å gjennomføre og å ha det gøy. Har ok kondis og utholdenhet, men ønsker å gjøre en innsats fremover for å bli litt sterkere. Ønsker å trene hjemme/utendørs, og har manualer, kettlebells og pull-up stativ som kan brukes. Har dere noen tips til hvordan jeg bør legge opp treningsøktene fremover? Vil gjøre det jeg kan for at dette blir en gøy og motiverende opplevelse. Andre tips til forberedelser mottas også med takk! Anonymkode: adcff...8c4
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Hvis du har lekeplasser eller tufteparker i nærheten, tren på monkeybar. Gjerne når det regner og er glatt. Det styrker overkroppen mye, og ikke minst trener grep. Grep er viktig! Både bære, dytte, dra, henge, klatre. Fest ett tau i pullup-stangen, og tren på å henge i tauet. Du vil garantert henge/dra/klatre mer i tau, enn stang i løpet. Utholdenhet er viktig, men løp og klatre en del i vanskelig terreng. Både bratt, og gjørmete. Og vær obs på at det er avhengighetsskapende 🫣 jeg skulle bare være med en venninne på løp for to år siden. Har nå deltatt i 10 løp, er allerede påmeldt 5 løp i år, og har enda 3 løp jeg vurderer 😂 Anonymkode: 24262...92d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå