Quirky Skrevet 9. april 2006 #21 Skrevet 9. april 2006 Hmm, dette burde jeg se og lære meg og! Problemet mitt er at jeg ikke har noe særlig å dele, altfor lite minne. Kan jeg bruke limewire, bittorrent og piratebay for det? Har aldri lastet ned noe selv, bortsett fra gratis programmer.. ← Du kan bruke disse programmene selv om du ikke har noe som helst å dele. Du deler mens du laster ned (vanskelig å forklare, det får noen med mer peiling gjøre). Som sagt anbefaler jeg bitlord for nedlasting, spesielt for nybegynnere. Bare google "bitlord", last ned, og installer (synes å huske at jeg ikke behøvde å styre med å åpne porter og slikt engang). Så bruker du sider som piratbay og torrentspy for å finne filer. Når du laster dem ned åpnes de i bitlord, og nedlastningen begynner.
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #22 Skrevet 9. april 2006 Du kan bruke disse programmene selv om du ikke har noe som helst å dele. Du deler mens du laster ned (vanskelig å forklare, det får noen med mer peiling gjøre). Som sagt anbefaler jeg bitlord for nedlasting, spesielt for nybegynnere. Bare google "bitlord", last ned, og installer (synes å huske at jeg ikke behøvde å styre med å åpne porter og slikt engang). Så bruker du sider som piratbay og torrentspy for å finne filer. Når du laster dem ned åpnes de i bitlord, og nedlastningen begynner. ← Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå