Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hmm, dette burde jeg se og lære meg og! Problemet mitt er at jeg ikke har noe særlig å dele, altfor lite minne. Kan jeg bruke limewire, bittorrent og piratebay for det?

Har aldri lastet ned noe selv, bortsett fra gratis programmer..

Du kan bruke disse programmene selv om du ikke har noe som helst å dele. Du deler mens du laster ned (vanskelig å forklare, det får noen med mer peiling gjøre).

Som sagt anbefaler jeg bitlord for nedlasting, spesielt for nybegynnere. Bare google "bitlord", last ned, og installer (synes å huske at jeg ikke behøvde å styre med å åpne porter og slikt engang). Så bruker du sider som piratbay og torrentspy for å finne filer. Når du laster dem ned åpnes de i bitlord, og nedlastningen begynner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet
Du kan bruke disse programmene selv om du ikke har noe som helst å dele. Du deler mens du laster ned (vanskelig å forklare, det får noen med mer peiling gjøre).

Som sagt anbefaler jeg bitlord for nedlasting, spesielt for nybegynnere. Bare google "bitlord", last ned, og installer (synes å huske at jeg ikke behøvde å styre med å åpne porter og slikt engang). Så bruker du sider som piratbay og torrentspy for å finne filer. Når du laster dem ned åpnes de i bitlord, og nedlastningen begynner.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...