AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Noen som har bestilt kosttilskudd derfra?Er det en trygg side? Anonymkode: 8b207...1ba
AnonymBruker Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars Ser ut til å være en trygg side ifølge Trustpilot. Anonymkode: 60d34...615
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Hadde ikke stolt på alle de rare kosttilskuddene produsert fra alle slags land som ikke har samme krav som oss til pålitelighet og forskning bak innholdet. Jeg bruker kun norske kosttilskudd. Dette kan være hva som helst de selger, gudene vet hva det faktisk inneholder. Superstore påpeker at de "sender fra Norge" men da forstår jeg det sånn at det er altså kun utenlandske produkter de selger. Made in Taiwan eller lignende? Anonymkode: 96f8a...ab6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Takk for svar, er litt skeptisk selv, men prøver å få tak i spermidine tilskudd. Finner ikke i norske butikker. Anonymkode: 8b207...1ba
Rosenrød Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Har bestilt derfra mange ganger og abonnerer på spermidine. Veldig bra side😊
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut til å være en trygg side ifølge Trustpilot. Anonymkode: 60d34...615 Trustpilot er i beste fall veiledende og med kun 5 anmeldelser sier det absolutt ingen ting. Akkurat når det gjelder kosttilskudd går jeg alltid for trygge og etablerte merker. Anonymkode: 1c9ba...720 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Rosenrød skrev (1 time siden): Har bestilt derfra mange ganger og abonnerer på spermidine. Veldig bra side😊 Tusen takk for svar🤗 Anonymkode: 8b207...1ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå