AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Jeg har lest at mai er det fineste tiden å besøke Japan på- men den mnd er også nydelig her hjemme. Vi vurderer å booke tur i februar neste år for å knekke siste del av vinteren. Noen mer erfaring? Klima og ting å oppleve i februar? Anonymkode: cdc2d...91d
Million Skrevet 8. mars #2 Skrevet 8. mars (endret) Hvis du besøker f.eks storbyen Kyoto og Tokyo og venter en måneds tid til med å besøke landet /månedsskiftet mars-april, får du med deg den fantastiske kirsebærblomstringen i Japan. Den er nærmest hellig der, og det kryr av kirsebærtrær. Hvis jeg virkelig skulle reise så langt og besøke Japan, så ville jeg lagt reisen slik at jeg fikk med meg den legendariske kirsebærblomstringen, ja, definitivt. Tenk å gå glipp av den! ❤️ Endret 8. mars av Million 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Har reist selv i januar, ingen problem. Fint vær, ikke så kjølig (kan sammenlignes med tidlig vår i Norge), ikke så mange turister (utenom Kyoto), gode priser. Kan gjøre nøyaktig det samme i februar som mars-mai. Bare å kjøre på. Anonymkode: 1c2aa...995
Flammen12 Skrevet 9. mars #4 Skrevet 9. mars (endret) Null problem. Bestill turen. Endret 9. mars av Flammen12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå