Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at mai er det fineste tiden å besøke Japan på- men den mnd er også nydelig her hjemme. 
Vi vurderer å booke tur i februar neste år for å knekke siste del av vinteren. 
Noen mer erfaring? Klima og ting å oppleve i februar?

Anonymkode: cdc2d...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du besøker f.eks storbyen Kyoto og Tokyo og venter en måneds tid til med å besøke landet /månedsskiftet mars-april, får du med deg den fantastiske kirsebærblomstringen i Japan. Den er nærmest hellig der, og det kryr av kirsebærtrær.

Hvis jeg virkelig skulle reise så langt og besøke Japan, så ville jeg lagt reisen slik at jeg fikk med meg den legendariske kirsebærblomstringen, ja, definitivt. Tenk å gå glipp av den! ❤️

 

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har reist selv i januar, ingen problem. Fint vær, ikke så kjølig (kan sammenlignes med tidlig vår i Norge), ikke så mange turister (utenom Kyoto), gode priser. Kan gjøre nøyaktig det samme i februar som mars-mai. Bare å kjøre på.

Anonymkode: 1c2aa...995

Skrevet (endret)

Null problem. Bestill turen.

Endret av Flammen12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...