AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Hvordan er latinas i forhold? Jeg har en kompis som har vært sammen med ei Latina og han sier det er det beste han har vært med pga de har en kjempe fin personlighet og utseende man forelsker seg i. Jeg elsker brune øyner også! Hvordan er andres erfaringer? PS gidder ikke troll kommentarer fra 50% damer. Anonymkode: 4d0ec...ca5
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Du gidder ikke trollkommentarer fra 50% damer, men poster på trollfoumet for kvinner allikevel? Vel. "Latina" dekker msnge nasjonaliteter og ulike kulturer. Men generelt er det åpenbare; mer lidenskap, følelser og temperament enn hva norske menn er vant til. Man må tåle en skikkelig fight. Ellers er det mange som har brune øyne uten å være latin. Du høres dessverre veldig enkel og overfladisk ut når du uttaler deg som du gjør. Det er lett å anta at du tenker du har sjans på desperate latinamerikanske fattige damer som er villige til å se forbi alle feilene dine. Men du tar trolig feil. M50 Anonymkode: 910c7...cc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Det er mer følelser, mer familierelasjoner, mer lyd, mer drama og mer lidenskap. På godt og vondt. Du får ikke bare det positive, men også det negative. Anonymkode: 8b915...13a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Siden du ikke nevner noen nasjonaliteter, så gjør ikke jeg det heller: Mannen min er latino, så jeg kjenner sånn sett godt til latinas, altså min svigermor og mine svigerinner, samt deres "latinavenninner". Svigerinnene og deres venninner er på min egen alder, og jeg merker helt klart forskjell på dem og jevnaldrende norske damer i hva de ser etter i en mann: De er betydelig mer opptatt av penger og status og av hvorvidt du spanderer på dem og gir dem gaver. Og også veldig opptatt av utseende. Mine svigerinner har alle mastergrad og gode jobber selv, så de forventer minst det samme av mannen. I tillegg må mannen være høy og kjekk. På samme måte som mange av oss fra Skandinavia tiltrekkes av "eksotiske" mørke farger (jeg synes også brune øyne er veldig fint, er ingen tvil om at det var medvirkende til at jeg fant mannen min attraktiv, hehe), så liker de fleste latinas blondt hår og blå øyne. Så hvis du er 185 centimeter høy og er en typisk nordisk kjekkas, da har du nok ganske gode sjanser! Er du derimot lav og har et ordinært utseende: Nja. Da spørs det. Og ja, temperamentet og sjalusien hos latinas er gjerne annerledes enn hos norske damer. Dette gjelder forsåvidt begge kjønn av disse etnisitetene. Latinos er ofte utro, om det samme gjelder latinas er jeg mer usikker på.. Anonymkode: c501f...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars De er vel da like ulike som alle andre. Vet de er kjent for drama og sjalusi. Ikke minst sinne. Kjenner flere. Men har kollegaer som er latinske kvinner som er de mest tolmodige og godhjertede menneskene jeg har møtt og som aldri viser sinne. Anonymkode: d475e...bb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå