Gå til innhold

Bordplassering


Lereè

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har noen alternativer til den tradisjonelle bordplasseringen?

(Brudegommens mor, brudens far, bruden, brudegommen, brudens mor, brudegommens far)

Hilsen Lereè :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi satt slik:

Brudens mors samboer

Brudensmor

Bruden

Brudgommen

Brudgommens mor

Brudgommens far

Kanskje ikke så originalt, men litt anderledes og en løsning vi synes var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt slik:

brudens mor-brudgommens far-bruden-brudgommen-brudgommens mor-brudgommens eldste bror- brudens søster

Dette fordi min far ikke var til stede. Og mamma fulgte meg opp gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her. Vi har 3 foreldrepar samt 1 bestefar (den eneste av våre besteforeldre som lever) som skal sitte til bords med oss. Noen som har noen gode forslag til hvordan vi kan sitte??

Brudgommens mor + samboer

Brudgommens far + samboer

Brudens mor + samboer

Bestefar

Brud + Brudgom

Vil gjerne få legge til at brudgommens foreldre IKKE er på talefot.

Takk for alle gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med brudens samboer til brudgommens mor-brudens mor-brudgommens far-brud-brudgom-brudgommens mor-bestefar-samboer til brudgommens far-samboer til brudens mor?

For min del var samboere ikke min "nære familie", og kom godt nedi rekka. Jeg puttet inn søsken, besteforelsre og en onkel på "hovedbordet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tro rogså jeg ville plasert foreldres samboere litt lengre vekk enn på hovedbordet. Det er ikke mine nærmeste, så da får de nesten bare forstå det. Og det gjør de sikkert.

Til tvilling76; hvorfor ikke sette foreldres samboere sammen et annet sted, og så la det blir noe sånt?

brudgommens far - brudens mor- brudgom- brud- bestefar- brudgommens mor.

Da har du i alle fall plassert de som ikke snakker sammen så langt fra hverandre som mulig... :roll:

LYKKE TIL! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det noen fine ideèr, som jeg kan bruke hvis jeg vrir litt på de tror jeg.

Problemt vårt er at min (altså brudens) mor og far er skilt og ikke gode venner, og faren min har ny samboer som han har hatt i mange år nå. I tilegg er faren til min kjære (altså brudegommen) død.

Derfor burde jo hans eldste bror ta plassen til faren, men han tåler ikke min mor som han da må sitte ved siden av i henhold til tradisjonen....

Det må jo legges til her at han har god grunn til å ikke like min mor da...

Så det ble litt komplisert brått! :roll:

Men med litt fantasi burde jo det meste gå (håper jeg)

Klem fra Lereè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er brudgommens foreldre skilt, og hans far gift på nytt. Likevel har vi valgt å sette brudgommens kone litt lenger ned på bordet. Så hos oss blir det.......

brudgommens mor - brudens far - bruden - brudgommen - brudens mor - brudgommens far

Ganske tradisjonelt. Så kommer søsken og besteforeldre før brudgommens nåværende kone.....puh, blir jo helt utslitt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: oooops......går litt fort i svingene noen ganger...... selvfølgelig var det brudgommens fars kone.....(tror da virkelig ikke brudgommen har flere koner) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...