AnonymBruker Skrevet 8. mars #1 Skrevet 8. mars Jeg er en kvinne på 31 år og veldig forelsket i en gutt i ferskvaredisken i en butikk i byen min. Han er veldig kjekk og snill. Så problemer : han er 19 år, jeg er 31 år, han skal nok ut å studere til høsten. Vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med han utenom jobb. Noen råd? 😉 Anonymkode: 890e0...d9f
AnonymBruker Skrevet 8. mars #3 Skrevet 8. mars Jeg tenker du skal holde deg unna til den forelskelsen går over jeg. Anonymkode: 00fbc...391 11
AnonymBruker Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars Han er garantert ikke intressert I deg. Anonymkode: db70d...c0f 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Det bør ringe en bjelle hos deg når du omtaler den liksom er 'forelsket' i som et barn... gutt... Du er godt voksen. Finn en en annen butikk. Anonymkode: 4f637...80a 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 11.00): Det bør ringe en bjelle hos deg når du omtaler den liksom er 'forelsket' i som et barn... gutt... Du er godt voksen. Finn en en annen butikk. Anonymkode: 4f637...80a Njæ,- dette er vel bare en oppdiktet tulletråd🙄 Anonymkode: 888ad...4a8 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 1.58): Jeg er en kvinne på 31 år og veldig forelsket i en gutt i ferskvaredisken i en butikk i byen min. Han er veldig kjekk og snill. Så problemer : han er 19 år, jeg er 31 år, han skal nok ut å studere til høsten. Vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med han utenom jobb. Noen råd? 😉 Anonymkode: 890e0...d9f typisk manne-emoji : P Anonymkode: 60d37...29c 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars #9 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): typisk manne-emoji : P Anonymkode: 60d37...29c Ja blunkefjes er faktisk en manngreie her på KG😅 Anonymkode: 1189c...9ae
AnonymBruker Skrevet 10. mars #10 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 3.32): Han er garantert ikke intressert I deg. Anonymkode: db70d...c0f Kanskje ikke som forelskelse, men for å ha et lite eventyr med en milf ? Så absolutt. Jeg har selv vært en ung kåt mann i den alderen, og da tok man det meste når man fikk sjansen. Både yngre og eldre. Anonymkode: ad676...6e2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #11 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kanskje ikke som forelskelse, men for å ha et lite eventyr med en milf ? Så absolutt. Jeg har selv vært en ung kåt mann i den alderen, og da tok man det meste når man fikk sjansen. Både yngre og eldre. Anonymkode: ad676...6e2 Enig, han kommer nok på sekundet om du inviterer på Netflix and chill Anonymkode: c5fa4...7eb
AnonymBruker Skrevet 11. mars #12 Skrevet 11. mars Du er over 30 og flyr fortsatt etter tenåringer? 😳 Hadde jeg flydd etter tenåringsjenter når jeg var på den alderen, så hadde jeg vært flau og full av skam Anonymkode: 6a8be...02f 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 1.58): Jeg er en kvinne på 31 år og veldig forelsket i en gutt i ferskvaredisken i en butikk i byen min. Noen råd? 😉 Anonymkode: 890e0...d9f Hvis du så lett blir forelsket må det ligge noe mer bak. Jobb med deg selv, og finn en annen butikk. Anonymkode: 8e242...91d 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #14 Skrevet 11. mars Noen råd, nei.. Hvordan ville du blitt tilnærmet som 19-årig jente av en mann på 31? Hadde det ikke vært litt kleint å bli sjekka opp av en kunde? Du er jo ikke forelsket?? Det er vel begjær. Anonymkode: 402f0...15d 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå