AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Hei, Jeg er 16+4. Våknet i natt og måtte tisse (som vanlig) og oppdaget da at trusa var våt. Jeg tisser alltid i mørket for å slippe å våkne mer enn nødvendig, så jeg byttet truse uten å tenke mer over det. I morges når jeg sto opp så var det friskt blod på papiret når jeg tørket. Ingen smerter. Jeg fikk fullstendig panikk, og ringte gyn/føden på sykehuset. Jeg fikk ikke komme inn da de ikke hadde kapasitet. Dro så til legevakten hvor lege undersøkte med UL hvor vi så et aktivt foster med hjerteslag. Lege var ikke bekymret men sa at det aldri var noen garanti. Etter at jeg dro fra legevakta har det vært blod på papiret, men det har blitt mørkere og mørkere. Jeg har fortsatt ingen smerter. Har ikke kommet blod i bindet. Fy søren så skummelt.. flere som har opplevd dette? Gikk det bra 🥺? Anonymkode: 388de...870 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Mest sannsynlig er det bare en lojal blødning utenfor livmor når du fikk se et vitalt foster på ul, men forstår du er redd ❤️ Anonymkode: 622b6...672 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Blødde masse i uke 10, nå et ungen 13 år straks ! Det finnes håp 🫶🏼♥️ Anonymkode: 58623...a03
IFF Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars Det kan være et subchorionic hematom som har bristet. Det forsvinner ofte av seg selv uten at fosteret tar skade. Jeg ville ha dratt til privat gynekolog å fått det undersøkt der. Ikke sikkert at legene på legevakten har kunnskap om dette.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Jeg hadde blødninger i alle tre svangerskapene, det gikk bra. Slimhinnene blir skjøre, så det er ikke nødvendigvis noe farlig. Det er vel om det øker på og du blør mye. Pust med magen, dette går nok bra Anonymkode: ffe89...454
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars Ts her: Ingen blødning i dag, ei heller rester fra gårsdagens. håper dette går fint❤️ Anonymkode: 388de...870 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Skrevet 8. mars Jeg opplevde å fossblør i uke 12 og var sikker på at jeg hadde mistet. Men det gikk helt fint ❤️ Viste seg at jeg hadde morkake som lå foran åpningen og blødningen kom pga det. Anonymkode: cb282...de8
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Skrevet 8. mars Jeg opplevde også blødning uten smerter i uke 16, men her var det livmorhalssvikt. Men det oppdaget de på UL - så hvis du har tatt det og alt ser fint ut er sikkert alt bra ❤️ Jeg fikk god hjelp i tide, så det gikk bra med oss. Anonymkode: e59fb...c4d
Amy71 Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars Var i uke 28 da det skjedde, var slimhinner som blødde. Fikk restriksjoner, fikk ikke bære tungt eller ha samleie. Kontakt din fastlege/jordmor imorgen for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg opplevde også blødning uten smerter i uke 16, men her var det livmorhalssvikt. Men det oppdaget de på UL - så hvis du har tatt det og alt ser fint ut er sikkert alt bra ❤️ Jeg fikk god hjelp i tide, så det gikk bra med oss. Anonymkode: e59fb...c4d Lege på legevakt hadde dessverre ikke kompetanse utover det at han så at «fosteret» bevegde seg og at hjertet slo. Føler meg fortsatt veldig urolig, men jeg får jo ingen avklaring eller hjelp videre. Får jo ikke komme inn hos gynlege for en sjekk på sykehuset… Anonymkode: 388de...870
AnonymBruker Skrevet 8. mars #13 Skrevet 8. mars Jeg blødde regelmessig fra uke 17. Visstnok ganske vanlig, men ville jo fått det sjekket. Ble selv veldig redd da det skjedde. Anonymkode: 0baa4...410
Karmelia Skrevet 9. mars #14 Skrevet 9. mars Anbefaler deg å bestille ultralydtime privat. Koster jo litt, men de har bedre tid, god kompetanse og bra utstyr! De kan svare på det du lurer på og bekymrer deg rundt ❤️.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå