AnonymBruker Skrevet 8. mars #21 Skrevet 8. mars Les i hvert fall om bivirkninger, så du vet konsekvensene. (Det finnes kobberspiral som er hormonfri.) Anonymkode: e1492...0c2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #22 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): For et trist liv uten barn! Anonymkode: 9f0bb...df4 Synes genuint synd på dere som tror at det trist å ikke ha barn. Dere må jammen ha hatt det stusselig fra før hvis dere fikk et bedre liv med halvparten så mye nattesøvn og 700% mer omgangssyke. De jeg synes synd på i min egen omgangskrets er de som er alvorlig syke og de som har små barn. De er omtrent like opplagte, men de med barna klager mest. Anonymkode: d52a3...4bb
AnonymBruker Skrevet 8. mars #23 Skrevet 8. mars Noen ønsker ikke barn. Og det er helt greit! Hvorfor skal andre mene så mye om det! Vi er forskjellige, og det er faktisk helt greit. Anonymkode: b4977...892 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #24 Skrevet 8. mars Jeg gjorde det i en alder av 20 🙂 Har vært klar på at jeg ikke skulle ha barn siden jeg var 9 år. Er 39 nå å lever livet ganske bekymringsfritt siden jeg slipper å styre med prevansjon Anonymkode: 06570...40b 1
Fighter83 Skrevet 8. mars #25 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Lurer på om det er noen her som har sterilisert seg i ung alder? (25-26) Jeg ønsker ikke barn og er så redd for å bli gravid at seksuallivet uteblir helt (jeg er pdd singel, heldigvis). Har vurdert sterilisering i flere år, men jeg har ikke vært gammel nok tidligere.. Anonymkode: 7ac6f...23e Bare å bestille time hos fastlegen evt e-konsultasjon via Helsenorge der du må henvises for sterilisering. Skriv at du ønsker sterilisering. Du må underskrive et dokument før inngrepet på at du ønsker steriliseringen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #26 Skrevet 8. mars Strigiformes skrev (14 timer siden): Det må være nydelig og slippe å tenke på. Ja, det er det virkelig. Jeg steriliserte meg da jeg var helt ung, og nå har jeg passert 40, og jeg har ikke angret en dag. Anonymkode: 8c749...ad0
Victoria93 Skrevet 8. mars #27 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg gjorde det i en alder av 20 🙂 Har vært klar på at jeg ikke skulle ha barn siden jeg var 9 år. Er 39 nå å lever livet ganske bekymringsfritt siden jeg slipper å styre med prevansjon Anonymkode: 06570...40b Får du sterilisert deg så tidlig? Må man ikke være minst 25?
Mei88 Skrevet 9. mars #28 Skrevet 9. mars Victoria93 skrev (11 timer siden): Får du sterilisert deg så tidlig? Må man ikke være minst 25? Det er sikkert forskjell på de forskjellige plassene som utfører dette
AnonymBruker Skrevet 9. mars #29 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 11.29): Synes genuint synd på dere som tror at det trist å ikke ha barn. Dere må jammen ha hatt det stusselig fra før hvis dere fikk et bedre liv med halvparten så mye nattesøvn og 700% mer omgangssyke. Var ikke sånn jeg opplevde småbarnsperioden. Ren lykke er mer en beskrivelse ❤️ AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 11.29): De jeg synes synd på i min egen omgangskrets er de som er alvorlig syke og de som har små barn. De er omtrent like opplagte, men de med barna klager mest. Anonymkode: d52a3...4bb Anonymkode: 0dd83...629
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå