Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Les i hvert fall om bivirkninger, så du vet konsekvensene. 
(Det finnes kobberspiral som er hormonfri.) 

Anonymkode: e1492...0c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For et trist liv uten barn! 

Anonymkode: 9f0bb...df4

Synes genuint synd på dere som tror at det trist å ikke ha barn. Dere må jammen ha hatt det stusselig fra før hvis dere fikk et bedre liv med halvparten så mye nattesøvn og 700% mer omgangssyke.

De jeg synes synd på i min egen omgangskrets er de som er alvorlig syke og de som har små barn. De er omtrent like opplagte, men de med barna klager mest. 

Anonymkode: d52a3...4bb

AnonymBruker
Skrevet

Noen ønsker ikke barn. Og det er helt greit! Hvorfor skal andre mene så mye om det! Vi er forskjellige, og det er faktisk helt greit. 

Anonymkode: b4977...892

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det i en alder av 20 🙂 Har vært klar på at jeg ikke skulle ha barn siden jeg var 9 år. Er 39 nå å lever livet ganske bekymringsfritt siden jeg slipper å styre med prevansjon

Anonymkode: 06570...40b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei! 
Lurer på om det er noen her som har sterilisert seg i ung alder? (25-26)

Jeg ønsker ikke barn og er så redd for å bli gravid at seksuallivet uteblir helt (jeg er pdd singel, heldigvis). Har vurdert sterilisering i flere år, men jeg har ikke vært gammel nok tidligere..

Anonymkode: 7ac6f...23e

Bare å bestille time hos fastlegen evt e-konsultasjon via Helsenorge der du må henvises for sterilisering. Skriv at du ønsker sterilisering. Du må underskrive et dokument før inngrepet på at du ønsker steriliseringen. 

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (14 timer siden):

Det må være nydelig og slippe å tenke på.

Ja, det er det virkelig. Jeg steriliserte meg da jeg var helt ung, og nå har jeg passert 40, og jeg har ikke angret en dag.

Anonymkode: 8c749...ad0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg gjorde det i en alder av 20 🙂 Har vært klar på at jeg ikke skulle ha barn siden jeg var 9 år. Er 39 nå å lever livet ganske bekymringsfritt siden jeg slipper å styre med prevansjon

Anonymkode: 06570...40b

Får du sterilisert deg så tidlig? Må man ikke være minst 25?

Skrevet
Victoria93 skrev (11 timer siden):

Får du sterilisert deg så tidlig? Må man ikke være minst 25?

Det er sikkert forskjell på de forskjellige plassene som utfører dette

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 11.29):

Synes genuint synd på dere som tror at det trist å ikke ha barn. Dere må jammen ha hatt det stusselig fra før hvis dere fikk et bedre liv med halvparten så mye nattesøvn og 700% mer omgangssyke.

Var ikke sånn jeg opplevde småbarnsperioden. Ren lykke er mer en beskrivelse ❤️

AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 11.29):

De jeg synes synd på i min egen omgangskrets er de som er alvorlig syke og de som har små barn. De er omtrent like opplagte, men de med barna klager mest. 

Anonymkode: d52a3...4bb

Anonymkode: 0dd83...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...