AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Hvilke sokker bruker folk når de går med dr martens? Jeg er veldig redd for å få gnagsår med ankelsokker, men blir så veldig svett når jeg bruker ullsokker. Kan ikke gå rundt på jobb med sko som lukter svette Anonymkode: 566a9...ec3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Det finnes "vanlige" sokker som ikke er ull Anonymkode: 453c4...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Jeg bruker vanlige lange sokker. Aldri fått gnagsår. Anonymkode: 1d89b...d99
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Om du er redd for gnagsår kan du bruke nylonstrømper med sokker over. Det har jeg gjort i lærsko som i starten gav gnagsår. Anonymkode: ad522...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Om du er redd for gnagsår kan du bruke nylonstrømper med sokker over. Det har jeg gjort i lærsko som i starten gav gnagsår. Anonymkode: ad522...ec9 Ja, det bruker jeg. Har tynne knestrømper innerst og sokker utenpå, går helt fint det. Anonymkode: 69f2f...c52
LivetErEnLek Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Bruker vanlige sokker, bomull. DM kan være vonde å gå inn, men etter en stund, er de nydelige 😍
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Skrevet 7. mars Jeg bruker alltid gnagsårplaster i en god stund når jeg skal gå inn nye dr.Martens.. Anonymkode: 5f9c2...c64
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars Bruker helt vanlige bomullssokker både ankelsokker og crew sokker Anonymkode: ae438...219
AnonymBruker Skrevet 9. mars #10 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med de som har for? Anonymkode: 566a9...ec3 Da holder det med tynne knestrømper. Anonymkode: 69f2f...c52
AnonymBruker Skrevet 9. mars #11 Skrevet 9. mars Silkesokker fra Kock sokker og sko Anonymkode: 99eb2...432 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #12 Skrevet 10. mars Pierre Robert tynne ullsokker, forebygger gnagsår. Anonymkode: 87f06...65a
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Skrevet 11. mars Jeg har problemer med at hælen gnager hull i foret Anonymkode: 566a9...ec3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #14 Skrevet 12. mars Hvis hælen gnager hull, har du dobbeltsjekket at det ikke er noen skarpe kanter inni skoene? Verdens minste frimerke av sandpapir med rundt 240 grit og en kjapp puss på eventuelle kanter bør i så fall hjelpe Går en del i docs selv og har aldri opplevd gnag (med unntak av de første timene, da er de fæle hehe), jeg foretrekker å bruke litt tjukkere bomullssokker, typ tennissokker men hakket tynnere. Kjøpte sikkert 20 par på en sportsbutikk for et par-tre år siden og det kommer til å bli landesorg i heimen når alle er utslitte. Kan også bli klam på føttene, men merker det ikke med disse. Anonymkode: 74937...9e0
AnonymBruker Skrevet 12. mars #15 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 14.28): Om du er redd for gnagsår kan du bruke nylonstrømper med sokker over. Det har jeg gjort i lærsko som i starten gav gnagsår. Anonymkode: ad522...ec9 Jeg gjorde dette i Dr. Martens og det hjalp veldig! Fikk skikkelig gnagsår før jeg begynte med det. Anonymkode: 8462a...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå