AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Hei. Jeg tenker å gi et kort med en takk til føde og barselavdelingen. Spørsmålet er egentlig hvordan jeg skal gå frem? Føde og barselavdelingen der jeg fødte ligger i hver sin etg., så burde jeg skrive to kort og levere til hvert sitt sted? Jeg ønsker også å gi et eget kort til jordmor som fulgte meg i både graviditet og fødsel. Jeg hadde et svært tøft svangerskap og var innlagt på føden i flere omganger også i forkant av fødselen, så jeg ble godt kjent med de som har fulgt meg opp hele veien, og syns det minste jeg kan gjøre er å skrive et takkekort! Hva ville dere evt. ha skrevet i kortet/kortene? Jeg fødte for i underkant av 2 uker siden, og jeg hadde ikke overlevd svangerskapet uten hjelpen fra fødeavd., jordmor og legen. Anonymkode: d38e7...7e7
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Kjøp to kaker hvis du har noen 100 lapper å avse. Det presset de står i hverdag er ekstremt og det er ingen selvfølge at de er hyggelige. Hvis du bare skal gi takkekort, la være … Anonymkode: 628a2...18a 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kjøp to kaker hvis du har noen 100 lapper å avse. Det presset de står i hverdag er ekstremt og det er ingen selvfølge at de er hyggelige. Hvis du bare skal gi takkekort, la være … Anonymkode: 628a2...18a Ikke alle liker kake, og det er ikke en selvfølge at man liker eller tåler den kaka som står på bordet. Et kort er for alle, en kake er for noen (og ofte spist opp innen kveldsvakt eller nattevakta kommer så de ikke får noe...) Helt klart at ikke det er en selvfølge at folk er hyggelige, bare se på ditt eget svar. Et takkekort er hyggelig for alle ts! Anonymkode: d38e7...7e7 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars Hyggelig med takkekort. Jeg skrev et kort takkekort hvor jeg takket for kompetanse og omsorg, med hilsen fra baby og oss foreldre. Kjøpte også en eske konfekt og en pose kaffe. Jeg jobber selv som sykepleier og synes alltid det var stas med noe spiselig til pauserommet vårt. Gjerne noe som kan spises i farta, ikke alltid man har tid til å sette seg ned med kake. Trenger ikke være råflotte greier, det enkle er ofte det beste. Anonymkode: 8326e...9de 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Vi skrev kort, kjøpte twist og melkehjerter. Ga et "sett" hver til barsel og føde. Kjøpte det litt i farta da vi plutselig måtte dra. Anonymkode: ddbfa...4fb
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ikke alle liker kake, og det er ikke en selvfølge at man liker eller tåler den kaka som står på bordet. Et kort er for alle, en kake er for noen (og ofte spist opp innen kveldsvakt eller nattevakta kommer så de ikke får noe...) Helt klart at ikke det er en selvfølge at folk er hyggelige, bare se på ditt eget svar. Et takkekort er hyggelig for alle ts! Anonymkode: d38e7...7e7 Det er hyggelig med kort. Derimot kleint å svare på sitt eget innlegg og late som man ikke er ts Anonymkode: 44c62...921 11 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke alle liker kake, og det er ikke en selvfølge at man liker eller tåler den kaka som står på bordet. Et kort er for alle, en kake er for noen (og ofte spist opp innen kveldsvakt eller nattevakta kommer så de ikke får noe...) Helt klart at ikke det er en selvfølge at folk er hyggelige, bare se på ditt eget svar. Et takkekort er hyggelig for alle ts! Anonymkode: d38e7...7e7 Men du er jo ts… Jeg ville nok lagt til en pose twist eller noe lignende til disse takkekortene. Om det er to ulike avdelinger du ønsker å takke, skriver du til begge. Anonymkode: f0693...563 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er hyggelig med kort. Derimot kleint å svare på sitt eget innlegg og late som man ikke er ts Anonymkode: 44c62...921 Veldig, faktisk. Anonymkode: 6764f...a9d
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars Kort er bra det, gi et til hver avdeling og et til jordmor. Vi synes det er veldig koselig med hvert eneste kort vi får og de blir hengende på veggen lenge ❤️ Hilsen sekretær på føden Anonymkode: beb90...802 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Vi gav takkekort til nyfødtintensiven når vi dro hjem etter 2,5 måneder innlagt. Anonymkode: bccf8...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke alle liker kake, og det er ikke en selvfølge at man liker eller tåler den kaka som står på bordet. Et kort er for alle, en kake er for noen (og ofte spist opp innen kveldsvakt eller nattevakta kommer så de ikke får noe...) Helt klart at ikke det er en selvfølge at folk er hyggelige, bare se på ditt eget svar. Et takkekort er hyggelig for alle ts! Anonymkode: d38e7...7e7 Du vet at du har din egen ab kode og det derfor er tydelig at du er ts som prøver å argumentere som noen andre sant? 😅 Anonymkode: 97f33...8ea 1
Blåttvann Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Kjøp to kaker hvis du har noen 100 lapper å avse. Det presset de står i hverdag er ekstremt og det er ingen selvfølge at de er hyggelige. Hvis du bare skal gi takkekort, la være … Anonymkode: 628a2...18a Hva i alle dager??? Et kort betyr så mye mer enn kake. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå