AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Ja, og det hjelper veldig i hverdagene. Vi er på samme lokasjon 2-3 dager i uken. Har også vennskap med flere på jobben, veldig godt miljø for det meste. Anonymkode: e2c12...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Jeg har hatt men alle de bra forsvinner. Sier sitt om et dritt jobb miljø. Nå har jeg ikke tenkt å knytte meg til noen på jobb lenger. Anonymkode: 46583...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt men alle de bra forsvinner. Sier sitt om et dritt jobb miljø. Nå har jeg ikke tenkt å knytte meg til noen på jobb lenger. Anonymkode: 46583...b8b Samme her, alle det ålreite slutter! Anonymkode: ec70f...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars Ja. Heldigvis er vi nære nok til vi at vi ville holdt kontakten om en av oss byttet hjem også. Vi treffes på fritiden og gjør ting sammen, som lesesirkel, konserter, teater osv. omtrent en gang i måneden. Anonymkode: b4b66...914
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Ja, flere, som jobber på andre avdelinger enn meg. Det morsomme er at alle har nøyaktig samme oppfatning av ledelsen og hvilken elendig jobb de gjør på flere områder. Godt å ha noen å lufte frustrasjon med. Anonymkode: 3709e...28e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Skrevet 7. mars Jeg hadde det, men hun sluttet. Det er de beste som forsvinner, og ikke de som ødelegger arbeidsmiljøet. Men vi er venner enda på privaten, heldigvis ❤️ Anonymkode: 25421...a47 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars Ikke der jeg jobber nå. Fikk meg en på min første jobb for 20 år siden som fortsatt henger igjen 😄 Anonymkode: 194c5...d4c
AnonymBruker Skrevet 7. mars #9 Skrevet 7. mars Ja, han er lykkelig gift og har to barn, jeg er 20 år eldre og singel. Vi har det utrolig morsomt sammen. Anonymkode: e86d4...2a5 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Jeg hadde det i min tidligere jobb, vi er gode venninner den dag i dag, selv om det er fem år siden vi jobbet sammen. Det var veldig hyggelig og gjorde arbeidsdagen lettere og morsommere. Anonymkode: 266cc...ae4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Skrevet 7. mars Ja, har hatt det på alle jobber og det har vært avgjørende for trivselen min. I nåværende jobb var jeg så heldig å ha 3 stk, men så slutta de alle sammen og nå er det «bare» hyggelige folk igjen, men ingen jeg «klikker» med. Vurderer ny jobb ene og alene pga det, skulle ønske arbeidsgivere skjønte hvor viktig arbeidsmiljø faktisk er. Anonymkode: 1e6a6...43c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Skrevet 7. mars Ja, mange. Man trenger det! Jeg gjør i all fall det. Folk som gjør arbeidsdagen morsommere, og som man kan ta et lite kaffe-møte med for å sparre eller lufte frustrasjoner etc., hvor man har en intern humor og hjelper hverandre. Og ta en fredagspils med etter jobb, eller henge med på fritiden. Anonymkode: 7f5a6...056 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Skrevet 7. mars Ja, 4 faktisk. Vi er en gjeng. Tre av oss henger sammen på fritiden. Den fjerde blir invitert, men ønsker ikke å være med hadde ikke overlevd jobben min tror jeg uten dem. Den fjerde er den første jeg skriver til om morgenen f.eks og vice versa. Anonymkode: 1890b...a3e
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Skrevet 7. mars Ja, hun gjør det lettere å stå opp om morgenen 🥰 vi ler så tårene triller hver dag og er også sammen på fritiden. Reist på turer til utlandet, dratt på konserter og festivaler, stranda med barna, går lange turer sammen flere ganger i uka på sommeren 😄 Har heldigvis mange gode venner på jobb 💕 vi er en skikkelig bra gjeng. Men hun ene er bestie både på jobb og fritid! Anonymkode: 1e94e...92f
AnonymBruker Skrevet 7. mars #15 Skrevet 7. mars Har hatt det i hver jobb, jeg er den som slutter… Anonymkode: 222f9...06b
AnonymBruker Skrevet 7. mars #16 Skrevet 7. mars Ja, føler jeg har det. Det gjør jobbhverdagen så mye bedre. Stort faglig utbytte også. Men føler samtidig det er litt sårbart å være så tett på en kollega, så kanskje burde jeg skape litt mer avstand og bli mer vanlig kollega. Ville blitt skikkelig nedtur om han en dag finner seg en annen jobb. Anonymkode: fa5e1...3db 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #17 Skrevet 7. mars Ja! I min gamle jobb hadde jeg en dame som var dobbelt så gammel som meg. Vi er fremdeles gode venner den dag i dag og møtes regelmessig ❤️ I min nåværende jobb så er det kollegaen min. Vi treffes ikke utenfor jobben og har ikke mye til felles, men vi kan snakke om alt og vi har en generelt god jobbrelasjon 😄 Anonymkode: 2c9da...bc5
AnonymBruker Skrevet 7. mars #18 Skrevet 7. mars Har faktisk to work husbands! To forskjellige avdelinger så det må være innafor. 😆 Mye tull og fjas med begge, mye skravling, gjør små ting for hverandre som gjør hverdagen bedre og hjelper hverandre ekstra, mye humor, og kan ha litt sånn "brytekamper" på vaktrommet for å prøve å gulve hverandre (jeg taper jo så og si alltid). I tillegg kan vi ha gode debriefer etter krevende situasjoner fordi vi kjenner hverandre godt. Anonymkode: 49cd8...efb
Loke37 Skrevet 7. mars #19 Skrevet 7. mars Ja, jeg er 58, hun er 32. Går i kaffepause pg lunsj hver dag.
Lorieen Skrevet 7. mars #20 Skrevet 7. mars Har hatt det én gang. Så sluttet hun pga dårlig arbeidsmiljø, jeg holdt ut ca 6 mnd lenger enn henne før jeg også sluttet av samme grunn. Vi er fortsatt venninner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå