AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Hei! Vi ønsker å bytte ut slitte håndklær og starte på nytt. Vi trenger 6 stykk i størrelse dusjhåndkle ca 150 x 70. Har kikket på Marimekko sine fordi de gir litt farge og liv til badet, men har ikke fått kjent på dem fysisk ennå. Noen som har tips til fine, gode og holdbare håndklær? Ikke hvit, beige eller grå. Heller ikke Missoni fordi det er sinnsykt dyrt. Rundt 500kr per stykk er greit. Anonymkode: 1d321...e58
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Marimekko sine er altfor tynne, særlig til å rettferdiggjøre prisen. Dytter på denne, for dere må jo bruke håndklær der ute? Anonymkode: 1d321...e58
huldra_hildur Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Uten tvil Lexington, de beste og mest holdbare håndklærne jeg har hatt 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Skrevet 7. mars huldra_hildur skrev (4 minutter siden): Uten tvil Lexington, de beste og mest holdbare håndklærne jeg har hatt Helt enig. Har kun Lexington her hjemme nå. De eldste er vel 12-15 år og de er like fine. Anonymkode: 50823...db8 1
huldra_hildur Skrevet 7. mars #5 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt enig. Har kun Lexington her hjemme nå. De eldste er vel 12-15 år og de er like fine. Anonymkode: 50823...db8 Samme opplevelsen har jeg😊 Har noen som er ca 10 år gamle og de er like fine som de nyere. Ikke så dyre heller når man finner tilbud
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Skrevet 7. mars Høie sin håndkleserie i tyrkisk bomull: Spa. 👌🏻 Ligger over din prisklasse, men er verdt hver eneste krone og har ofte tilbud på nettsiden. Anonymkode: bd16d...f8e
Helene Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars Jeg kjøpte håndklærne på jysk i min tid. Gode, tykke håndklær. Det er sikkert 15 år siden. De holder seg. Vasker de på 60 grader, og hiver de i tørketrommelen. Hvorfor kjøpe nytt når noe fungerer. Merke har aldri betydd noe for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #8 Skrevet 8. mars Har faktisk kjøpt på Temu 🙈 Tykke og bra Anonymkode: b3f3a...6b7
AnonymBruker Skrevet 8. mars #9 Skrevet 8. mars Jeg har vært veldig fornøyd med mine fra Ikea. Kjøpt for 15 år siden så de er ute av produksjon, men ser de har fått inn noen som ligner, Gulvial. Anonymkode: fcc11...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har vært veldig fornøyd med mine fra Ikea. Kjøpt for 15 år siden så de er ute av produksjon, men ser de har fått inn noen som ligner, Gulvial. Anonymkode: fcc11...6a3 De som er litt "knuppete"? Jeg har mange av de, sikkert 20 år gamle. Anonymkode: 2639d...2a4
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De som er litt "knuppete"? Jeg har mange av de, sikkert 20 år gamle. Anonymkode: 2639d...2a4 Ja. De var de dyreste håndklærne de hadde når jeg kjøpte de. Anonymkode: fcc11...6a3
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Skrevet 8. mars Ligger an til å bli Lexington. IKEA sine så tynne ut, og jeg vil ha «glatt» uttrykk, ikke strukturmønster. Takker for tips likevel. ts Anonymkode: 1d321...e58
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Helt enig. Har kun Lexington her hjemme nå. De eldste er vel 12-15 år og de er like fine. Anonymkode: 50823...db8 Har du kjøpt Lexington håndkler nylig? Jeg kjøpte i fjor og de er blitt dårlig i kvaliteten må jeg si, blir fort slitte. Mine gamle hadde jeg innover 10 år. Anonymkode: 80a2b...f8a 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 8. mars #15 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du kjøpt Lexington håndkler nylig? Jeg kjøpte i fjor og de er blitt dårlig i kvaliteten må jeg si, blir fort slitte. Mine gamle hadde jeg innover 10 år. Anonymkode: 80a2b...f8a Jeg kjøpte i fjor og har ikke merket at det er dårlig kvalitet på dem. Jeg vasker dem på 90 grader og har ikke sett noe slitasje. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars #16 Skrevet 8. mars Lexington og Gant er de merkene som jeg syns holder høy kvalitet lenge! Anonymkode: 992e0...1b4
AnonymBruker Skrevet 9. mars #17 Skrevet 9. mars Grønnsaksvaffel skrev (23 timer siden): Jeg kjøpte i fjor og har ikke merket at det er dårlig kvalitet på dem. Jeg vasker dem på 90 grader og har ikke sett noe slitasje. Hm, kjøpte også mine i fjor, på lexington sin nettbutikk og på en annen nettbutikk og begge begynner å se slitte ut. 🤷♀️ Så snodig altså. Mens jeg har også noen fra Gant og synes de holder seg bedre. Anonymkode: 80a2b...f8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå