AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Skrevet 7. mars Har noen forsøkt? Jeg har sett det på nettet, men er usikker på om malingen holder i lengden. Min er så gulnet og stygg på toppen! Anonymkode: 769f7...762
Flammen12 Skrevet 7. mars #2 Skrevet 7. mars Kan du legge til et bilde? Foliering kan jo være et bedre alternativ med tanke på varmen den absorberer. 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Skrevet 7. mars Flammen12 skrev (20 timer siden): Kan du legge til et bilde? Foliering kan jo være et bedre alternativ med tanke på varmen den absorberer. Foliering var lurt! Det hører forsåvidt med til historien at jeg gjerne vil ha en fargesterk vaskemaskin. Hvit er kjedelig. Men toppen kan jeg i det minste foliere. Jeg får ikk tatt bilde, men det er ikke så relevant for saken, egentlig. Den har fått noen stygge, gule flekker på toppen. Anonymkode: 769f7...762
Flammen12 Skrevet 8. mars #4 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Foliering var lurt! Det hører forsåvidt med til historien at jeg gjerne vil ha en fargesterk vaskemaskin. Hvit er kjedelig. Men toppen kan jeg i det minste foliere. Jeg får ikk tatt bilde, men det er ikke så relevant for saken, egentlig. Den har fått noen stygge, gule flekker på toppen. Anonymkode: 769f7...762 Eventuelt noe slikt https://www.ikea.com/no/no/cat/bodbyn-kjokkenfronter-700393/
AnonymBruker Skrevet 8. mars #5 Skrevet 8. mars Flammen12 skrev (8 minutter siden): Eventuelt noe slikt https://www.ikea.com/no/no/cat/bodbyn-kjokkenfronter-700393/ Det er vanskelig å «pakke inn» en vaskemaskin på en god måte når den ikke er bygget for det. Også vil jeg ikke gjøre det vanskeligere å fylle/tømme den😊 Jeg vurderer billakk. Anonymkode: 769f7...762 2
newman01 Skrevet 8. mars #6 Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er vanskelig å «pakke inn» en vaskemaskin på en god måte når den ikke er bygget for det. Også vil jeg ikke gjøre det vanskeligere å fylle/tømme den😊 Jeg vurderer billakk. Anonymkode: 769f7...762 Grunning/primer og bengalack burde kanskje fungere. Det er jo bare plast 1
katties Skrevet 8. mars #7 Skrevet 8. mars (endret) Min intuisjon sier at det ikke høres ut som en god idé. Jeg lurer på om plasten kan blir svekket av kjemikalier i maling som har nok løsemiddel til at den sitter. Eller at den plutselig reagerer med noe og lukter i ukesvis etterpå. Tror også det ville vært vanskelig å få en fin finish. Og så har man jo gjerne litt vannsøl, friksjon, vaskepulverrster o.l. som kan havne oppå of kanakje ødelagt malingen... jeg ville nok heller foliert. Endret 8. mars av katties 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå