Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidslinjen passer ikke, så da tror jeg i grunn dette er tull. Hvis ikke må du gå i terapi. Men lar seg ikke klippe og lure til å betale gærninger. Seriøst. 

Anonymkode: 16c92...1e2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Lukter bullshit!

Anonymkode: 41a2a...873

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tidslinjen passer ikke, så da tror jeg i grunn dette er tull. Hvis ikke må du gå i terapi. Men lar seg ikke klippe og lure til å betale gærninger. Seriøst. 

Jeg forstår ikke dette behovet for å «calle bullshit». Enten har dette skjedd eller så har det ikke skjedd, so what? Det ts beskriver har skjedd kan uansett fullt mulig skje. Både jeg selv og folk jeg kjenner / bekjente har opplevd verre ting enn dette også, og det er bare helt på jordet om noen skulle komme med påstander om at det er bullshit. For hvorfor, hvor kommer det behovet fra? 

Anonymkode: 2a4e5...394

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Lukter bullshit!

Anonymkode: 41a2a...873

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kom til anonymknappen. Prøver igjen: 

Jeg forstår ikke dette behovet for å «calle bullshit». Enten har dette skjedd eller så har det ikke skjedd, so what? Det ts beskriver har skjedd kan uansett fullt mulig skje. Både jeg selv og folk jeg kjenner / bekjente har opplevd verre ting enn dette også, og det er bare helt på jordet om noen skulle komme med påstander om at det er bullshit. For hvorfor, hvor kommer det behovet fra? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå fikk jeg en  melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. 

T.s

Anonymkode: 9535e...853

Bare svar nei. Ikkenoe annet. 

Anonymkode: 4e6a3...d39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville svart på meldingen deres med noe ala:

Takk for i går, det ble en innholdsrik kveld. La ut (beløp kr) for middag og drikke ute, vipps meg på nr (nr ditt). Vi snakkes. ❤️

Litt sånn for å hevde deg og for å gjøre opp litt for behandlingen, pluss at det er en nøytral måte å skrive på uten at du virker sur eller lei deg. Håper de vippser deg for det du "spanderte" ute. Hvis de var litt fulle også, så bare si at, ja men dere hadde jo glemt kortene og jeg la ut dette for dere og dere kan gi det tilbake nå. Heier på deg og håper det ordner seg. 

Anonymkode: 2a377...57e

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og selvsagt holdt meg unna de fremover. 🙂

Anonymkode: 2a377...57e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg medbringer alltid små flasker i vesken min så jeg kan "låne" parfyme hos folk.

Så denne historien tror jeg 200% på.  

Anonymkode: 058c1...d4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
BeautyBox skrev (2 timer siden):

Kom til anonymknappen. Prøver igjen: 

Det kan kanskje skje med tenåringer, men hvilket voksent, normaltfungerende menneske lar seg presse til å spontant bli klippet før en bytur, etter å ha først sagt nei? Det virker utrolig usannsynlig. Det andre med «glemt lommebok» er uvanlig, men ikke usannsynlig.

Summen av alt som har skjedd her, gjør at historien skurrer. Og selvsagt også det at da ts opprettet tråden på fredag hadde dette skjedd «for en stund siden» for så å skrive at hun i dag (søndag) fikk sms med «takk for i går».

Anonymkode: c347f...48d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Vi er ikke tenåringer. Jeg er 42.

Ja hun kollegaen som tok parfyme hadde en sånn gjennomsiktig reiseflaske med sprayfunksjon i vesken. Tom og klar til å fylles med innhold.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kan kanskje skje med tenåringer, men hvilket voksent, normaltfungerende menneske lar seg presse til å spontant bli klippet før en bytur, etter å ha først sagt nei? Det virker utrolig usannsynlig. Det andre med «glemt lommebok» er uvanlig, men ikke usannsynlig.

Summen av alt som har skjedd her, gjør at historien skurrer. Og selvsagt også det at da ts opprettet tråden på fredag hadde dette skjedd «for en stund siden» for så å skrive at hun i dag (søndag) fikk sms med «takk for i går».

Anonymkode: c347f...48d

Jeg har opplevd de rareste ting med godt voksne mennesker selv. 

Jeg stusser uansett over behovet for å si at dette skurrer osv, ja kanskje det høres helt sykt ut men hva så? Det kan like fullt faktisk ha skjedd som at det ikke har skjedd, det betyr jo ingenting. Vi må nesten ta utgangspunkt her i at ts snakker sant og at det har skjedd. Hvis man tviler på historien kan man bare la være å svare. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå fikk jeg en  melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. 

T.s

Jeg hadde testet de ved å svare: "Det hadde vært veldig koselig. Da tarmen av dere å betaler den gangen siden jeg spanderte alt forrige. Så kan vi bare la det gå på rundgang".

Er de ute etter ekte vennskap svarer de "Selvfølgelig kan vi det". Kommer de derimot med unnskyldninger og vrir seg unna å betale, er de kun ute etter en hakkekylling samt gratis mat og drikke.

Anonymkode: 89e86...0c5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo passe rar som tenker det er naturlig å spandere middag og drinker på venner slik.

Anonymkode: d2251...057

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er jo passe rar som tenker det er naturlig å spandere middag og drinker på venner slik.

Anonymkode: d2251...057

Jeg reagerer nå mer på at hun lot dem klippe håret hennes jeg da 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Fakeste historien jeg har hørt på en stund, men om vi later som at det er ekte så har dere alle mye å jobbe med, spesielt du TS.. 

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke bare blitt utnyttet, men kanskje også mobbet? Og det å klippe deg kort er noe av det drøyeste. Får skikkelig følelsen av at disse to damene er slemme og onde mennesker som ikke hadde gode intensjoner. God klem til deg! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Hvis du takker ja til kaffe med denne mannen, så lar du HAN spandere. Ikke la deg utnytte! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2026 den 14.09):

T.s

Konfronter dem og si at du føler deg utnyttet.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det ts? Har du truffet dem igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...