AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:16 #21 Skrevet søndag kl. 08:16 Min søster er sånn, kan finne på å utnytte sårbare mennesker hvis hun lukter at det er mulig. Hun har gjort det mange ganger med meg, og jeg har sett henne misbruke relasjoner for økonomisk vinning mange ganger. Så svikter hun dem når de trenger det som mest. Som den ene kompisen til mannen hennes, han hadde ingen andre. Hver gang de reiste på tur sammen eller var ute sammen så betalte han for absolutt alt, men når han fikk kreft med spredning så tok de ikke telefonen en gang. Det gir meg vondt i magen hver gang jeg tenker på det. Gå til frisøren og rett opp skamklippen, spar til lengre hår igjen og vær vennlig men distansert med disse forferdelige damene. De kommer ikke til å skamme seg, men de burde absolutt gjøre det! For noen ekle folk. Anonymkode: 246ea...2c5 9 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:18 #22 Skrevet søndag kl. 08:18 Du har nok fått litt dårlig selvtillit etter tiden alene og gir ekstra for å få dem til å like deg. Husk at venner ikke kan kjøpes. Venner respekterer deg. Les om grensesetting og peoplepleasing og begynn å øve. Anonymkode: 06b07...fbe 3 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:19 #23 Skrevet søndag kl. 08:19 Hvis dette virkelig er sant så er det mobbing og trakassering i høy grad. Og du må virkelig lære deg å sette klare grenser for deg selv, for du er jo til og med dørmatte i måten du skriver på her. Det er fullstendig urealistisk at de begge glemmer penger når de skal ut på byen. Nei her er du blitt godt og grundig lurt. De høres ekstremt giftige ut spør du meg! Ville holdt laaaang avstand til dem i fremtiden! Anonymkode: 6e92e...e20 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:24 #24 Skrevet søndag kl. 08:24 Her bør du finne deg en ny jobb, når den er i boks...hold deg unna kollegaer på fritiden!! Ta sykmeldingen inntil videre, dette er mennesker du aldri skal bruke tid på... Anonymkode: f32b8...319
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:35 #25 Skrevet søndag kl. 08:35 De ville at du skulle bli stygg. Du er sikkert en pen dame de er misunnelig på. Jeg kjente noen lignende jenter på ungdomsskolen. De kunne ha betalt med Vipps. Og hva i all verden skulle de videre på utesteder for uten penger. Du ble utnyttet. Aldri snakk med disse jentene igjen. Annet overfladisk det du må på jobb. Jeg vet hvordan det er å ta vare på syke familiemedlemmer og så miste venner. Men kan du ikke ta kontakt med en av de gamle og så si "hei, nå er jeg her igjen. Vil du finne på noe en dag?" Anonymkode: 1596a...d86 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:39 #26 Skrevet søndag kl. 12:39 Nå gir jeg meg over. Lot du virkelig denne dama klippe håret ditt??Her går virkelig grensen. Det høres ut som du ble både utnyttet og brukt spør du meg. Jeg hadde vært mest oppgitt over meg selv i din situasjon tror jeg. De to andre der har jo vist deg nøyaktig hvem de er. Håper du aldri lar deg bli behandlet slik igjen. Sorry for opplevelsen din. Anonymkode: 4a29a...aea 6
Mezzosoprena Skrevet søndag kl. 12:49 #27 Skrevet søndag kl. 12:49 I mitt hode er det to aspekter ved dette med utnytting. Man kan bli utnyttet og man kan la seg bli utnyttet. Denne historien passer dessverre inn i den andre kategorien! Ja, de oppførte seg som idioter - men du LAR dem ikke sitte der å sprute halva flaska de med parfyme, du LAR den selvfølgelig ikke klippe håret ditt (var man ikke ferdig med det når man var 13?) og du går selvfølgelig ikke på den åpenbare løgnen om at "begge hadde glemt kortene sine hjemme", og derfor betaler du alt på en restaurant! 4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:06 #28 Skrevet søndag kl. 13:06 Ts her. Jeg tror at jeg har feilvurdert disse damene pga. at jeg ble så glad for at de ønsket å besøke meg etter at jeg har levd et usosialt liv i snart 5 år. Min søster døde av kreft og hun var mitt siste familiemedlem. Jeg har ikke lenger kontakt med andre venner etter at jeg har brukt min tid på å hjelpe søster og prioritert samværet med henne. Det at vi drakk noen glass vin fikk meg også til å ta det hele veldig positivt, men så snart jeg kom hjem den kvelden så innså jeg at noe var galt med hele greia . Det virket som de reagerte når vi snakket om vår mannlige kollega. Det er en som har vist meg interesse. Jeg fikk melding med han når det han spør om jeg er ledig i morgen for å ta den kaffen vi har prata om. Jeg har ikke svart han ennå, men har lyst å møte han.Jeg er redd disse damene ikke liker at jeg møter han for han har tidligere flørtet med en av de... Anonymkode: 9535e...853 9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:09 #29 Skrevet søndag kl. 13:09 Nå fikk jeg en melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. T.s Anonymkode: 9535e...853
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:13 #30 Skrevet søndag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå fikk jeg en melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. T.s Anonymkode: 9535e...853 Neste helg har du planer.. Anonymkode: 06b07...fbe 3 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:13 #31 Skrevet søndag kl. 13:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå fikk jeg en melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. T.s Anonymkode: 9535e...853 Gå på date med mannen og dropp disse damene for godt!! Hvis du synes det er vanskelig så si du har planer og at det ikke passer Anonymkode: 6e92e...e20 3 5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:16 #32 Skrevet søndag kl. 13:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Jeg tror at jeg har feilvurdert disse damene pga. at jeg ble så glad for at de ønsket å besøke meg etter at jeg har levd et usosialt liv i snart 5 år. Min søster døde av kreft og hun var mitt siste familiemedlem. Jeg har ikke lenger kontakt med andre venner etter at jeg har brukt min tid på å hjelpe søster og prioritert samværet med henne. Det at vi drakk noen glass vin fikk meg også til å ta det hele veldig positivt, men så snart jeg kom hjem den kvelden så innså jeg at noe var galt med hele greia . Det virket som de reagerte når vi snakket om vår mannlige kollega. Det er en som har vist meg interesse. Jeg fikk melding med han når det han spør om jeg er ledig i morgen for å ta den kaffen vi har prata om. Jeg har ikke svart han ennå, men har lyst å møte han.Jeg er redd disse damene ikke liker at jeg møter han for han har tidligere flørtet med en av de... Anonymkode: 9535e...853 Du har ingen plikt til å informere dem om ham. Du kan også si til han at du ønsker at det at dere treffes ikke trenger å kringkastes, fordi det blir så mye prat uten at det er noe å prate om, eller ett eller annet som passer uten å navngi disse damene. Blir i likhet med flere her forbanna over hvor dust sånne damer kan være. Hold dem på armlengdes avstand Anonymkode: a4d38...787 2 1 1
Amy71 Skrevet søndag kl. 13:23 #33 Skrevet søndag kl. 13:23 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her bør du finne deg en ny jobb, når den er i boks...hold deg unna kollegaer på fritiden!! Ta sykmeldingen inntil videre, dette er mennesker du aldri skal bruke tid på... Anonymkode: f32b8...319 Skjønner ikke hvorfor mange får råd om å sykemelde seg?? Hun har forhåpentligvis lært seg en lekse og lar seg ikke utnyttes igjen. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:23 #34 Skrevet søndag kl. 13:23 Hvor gamle er dere? Dette hadde gitt mer mening om du hadde vært tenåring, men det høres jo ikke helt sånn ut i og med at du har tatt deg av en kreftsyk søster i fem år som attpåtil var ditt siste familiemedlem. Veldig rart å ikke klare å sette grenser for seg selv spesielt angående impulsiv hårklipp. Anonymkode: c347f...48d 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:26 #35 Skrevet søndag kl. 13:26 Her er det virkelig mange ting som uler av rød flagg. Det at begge har glemt kortet sitt hjemme høres ut som de viste at du ville ta regningen. Siden det ikke var avtalt at du skulle spandere så er det bare å sende de begge vipps krav. Også sagt i beste mening, stå litt mer opp for deg selv. Ikke la noen klippe håret ditt når du sier nei. Det med parafymet er også ganske ille. En ting å ta en dæsj på seg. Anonymkode: 68068...21d 4 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:28 #36 Skrevet søndag kl. 13:28 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå fikk jeg en melding til fra hun ene der hun takker for i går og lurer på om vi kan møtes med meg neste helg også. T.s Anonymkode: 9535e...853 HI er skrevet for flere dager siden, og der står det Sitat Jeg hadde for en stund siden to kollegaer på besøk hjemme hos meg. Siden du fikk melding nå med takk for i går, har du hatt dem på besøk igjen, eller går historien litt i surr for deg? Anonymkode: c347f...48d 3 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:30 #37 Skrevet søndag kl. 13:30 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det virket som de reagerte når vi snakket om vår mannlige kollega. Det er en som har vist meg interesse. Jeg fikk melding med han når det han spør om jeg er ledig i morgen for å ta den kaffen vi har prata om. Jeg har ikke svart han ennå, men har lyst å møte han.Jeg er redd disse damene ikke liker at jeg møter han for han har tidligere flørtet med en av de... Og her er grunnen til at de klipper håret ditt og stjeler parfymen din. Aldri gå ut med de igjen. Fra nå av er du opptatt hver gang de spør. Send en melding til dine gamle venner og spør om de vil finne på noe en dag. Anonymkode: 1596a...d86 2
Elaine Marley Skrevet søndag kl. 15:39 #38 Skrevet søndag kl. 15:39 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
got2go Skrevet søndag kl. 16:32 #39 Skrevet søndag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her bør du finne deg en ny jobb, når den er i boks...hold deg unna kollegaer på fritiden!! Ta sykmeldingen inntil videre, dette er mennesker du aldri skal bruke tid på... Anonymkode: f32b8...319 Hvorfor i alle dager skal hun sykmelde seg? 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:41 #40 Skrevet søndag kl. 16:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): HI er skrevet for flere dager siden, og der står det Siden du fikk melding nå med takk for i går, har du hatt dem på besøk igjen, eller går historien litt i surr for deg? Anonymkode: c347f...48d Lukter bullshit! Anonymkode: 41a2a...873 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå