AnonymBruker Skrevet 5. mars #1 Skrevet 5. mars En fyr jeg har møtt noen ganger har inviterte meg på en liten tur til varmen i 4 dager, vi holder ikke på men jeg vet han liker meg.. han spurte om jeg ville bli med på tur til et land ikke så langt unna hvor det er sol og varmt, han sa han fikk låne leiligheten til ex svigerforeldrene sine( de har godt forhold, både ex svigers og exen hans) jeg synes det var så turn off å bli invitert på tur for å bo i leiligheten til ex svigerfamilien 🙈 er jeg rar? Jeg kan uansett ikke dra men ville bare høre synspunkter Anonymkode: e3ed2...800
SPOCA Skrevet 5. mars #2 Skrevet 5. mars Nei, du er ikke rar. Og hold deg unna, tenker jeg. Og det er jo ganske tydelig at han forventer at noe skal skje på turen. Ville aldri reist på tur slik med en fyr jeg ikke kjenner. Du vet jo ikke hva han kan finne på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #3 Skrevet 5. mars SPOCA skrev (4 minutter siden): Nei, du er ikke rar. Og hold deg unna, tenker jeg. Og det er jo ganske tydelig at han forventer at noe skal skje på turen. Ville aldri reist på tur slik med en fyr jeg ikke kjenner. Du vet jo ikke hva han kan finne på. Jeg er ikke noe bekymra for at han vil gjøre meg noe vondt( vi har en del felles bekjene og han er en familiefar uten samboer vel og merke ) At han hadde forventet sex er jeg ganske sikker på.. synes bare hele den greia med at han vil at vi skal bo i en leiligheten som gjør at jeg syntes det blir litt turn off.. Anonymkode: e3ed2...800
AnonymBruker Skrevet 5. mars #4 Skrevet 5. mars Ikke fordi jeg tror han er farlig, men jeg hadde ikke reist bort så lenge, hverfall ikke til utlandet, såpass tidlig. Hva hvis det skjærer seg tidlig, tenk så kleint å måtte bo sammen der de dagene og reise hjem sammen. Begynn med en overnatting, eller et sted det er rimelig lett å reise hjem fra ved behov. Anonymkode: a2fa6...050
AnonymBruker Skrevet 6. mars #5 Skrevet 6. mars Nei! Det hadde jeg ikke gjort. Og jeg er mann selv. Du vet ingenting om hva som kan møte deg. Det skal ikke mye til for 1 mann å overraske og skade en kvinne. Tenk om det er flere menn der som venter på deg. Anonymkode: 84da2...c8d
AnonymBruker Skrevet 6. mars #6 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei! Det hadde jeg ikke gjort. Og jeg er mann selv. Du vet ingenting om hva som kan møte deg. Det skal ikke mye til for 1 mann å overraske og skade en kvinne. Tenk om det er flere menn der som venter på deg. Anonymkode: 84da2...c8d Makan til paranoia på en kvinnes vegne. Eller er du en mann som kjenner seg selv igjen på andre? Anonymkode: feeee...ced 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei! Det hadde jeg ikke gjort. Og jeg er mann selv. Du vet ingenting om hva som kan møte deg. Det skal ikke mye til for 1 mann å overraske og skade en kvinne. Tenk om det er flere menn der som venter på deg. Anonymkode: 84da2...c8d Hun får vel holde seg unna trafikken, fortau, gater og mye mer med den innstillingen. Har du tilfeldigvis PPD? Anonymkode: 2a107...26c
Leppeblomst Skrevet 6. mars #8 Skrevet 6. mars Enig, superrart å invitere deg med til eks-svigerforeldrenes eiendom 😬 Jeg føler på litt kleinhet, vet ikke helt hvorfor
AnonymBruker Skrevet 6. mars #9 Skrevet 6. mars Ja, det er rart. Han forventer betaling i sex over fire dager, i tillegg til at du skal være takknemlig for denne muligheten til en sex-tur i varmere strøk på ex-svigers regning. Anonymkode: 6998e...9a0
Christina82 Skrevet 7. mars #10 Skrevet 7. mars Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg