Gå til innhold

Hva synes dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har møtt noen ganger har inviterte meg på en liten tur til varmen i 4 dager, vi holder ikke på men jeg vet han liker meg.. 

han spurte om jeg ville bli med på tur til et land ikke så langt unna hvor det er sol og varmt, han sa han fikk låne leiligheten til ex svigerforeldrene sine( de har godt forhold, både ex svigers og exen hans) 

jeg synes det var så turn off å bli invitert på tur for å bo i leiligheten til ex svigerfamilien 🙈 er jeg rar?

Jeg kan uansett ikke dra men ville bare høre synspunkter

Anonymkode: e3ed2...800

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke rar. Og hold deg unna, tenker jeg.

Og det er jo ganske tydelig at han forventer at noe skal skje på turen.

Ville aldri reist på tur slik med en fyr jeg ikke kjenner. Du vet jo ikke hva han kan finne på.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (4 minutter siden):

Nei, du er ikke rar. Og hold deg unna, tenker jeg.

Og det er jo ganske tydelig at han forventer at noe skal skje på turen.

Ville aldri reist på tur slik med en fyr jeg ikke kjenner. Du vet jo ikke hva han kan finne på.

Jeg er ikke noe bekymra for at han vil gjøre meg noe vondt( vi har en del felles bekjene og han er en  familiefar uten samboer vel og merke ) 

At han hadde forventet sex er jeg ganske sikker på.. 

synes bare hele den greia med at han vil at vi skal bo i en leiligheten som gjør at jeg syntes det blir litt turn off.. 

Anonymkode: e3ed2...800

Skrevet

Ikke fordi jeg tror han er farlig, men jeg hadde ikke reist bort så lenge, hverfall ikke til utlandet, såpass tidlig. Hva hvis det skjærer seg tidlig, tenk så kleint å måtte bo sammen der de dagene og reise hjem sammen. Begynn med en overnatting, eller et sted det er rimelig lett å reise hjem fra ved behov. 

Anonymkode: a2fa6...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...