AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Skrevet 5. mars Det de har lyst på. Saltkjeks, Potetgull, sjokolade, yoghurt, frukt, boller osv. Maten kommer opp, men akkurat under omgangsyken så får de akkurat hva de ønsker seg ❤️ Anonymkode: 603cd...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #22 Skrevet 5. mars Ikke tung mat. Loff, boller, noe salt. Det viktigste er drikke. Det frister jo lite med mat uansett når man er uggen. Jeg har bare latt de få det de vil ha og ikke maset noe om det. Anonymkode: 32cc1...03e
AnonymBruker Skrevet 6. mars #23 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Den yt røde bær har lektrolyter og har ikke kunstig søtning som aspartam nie slle andre sportsdrikker har det er veldig bra! det har jeg gidd min sønn siden han var 3 når han spyr Anonymkode: 8656e...1f6 Hun er veldig glad i powerade den blåe. Er det greit å gi? Anonymkode: 53319...ca2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #24 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dattera mi på 4.5år kastet opp i natt. Lå og sov og plutselig kom det masse oppkast😔😔 holdt henne hjemme fra bhg i dag. Har ikke feber. Og leker som normalt. Til frokost ga jeg henne speilegg og 2 brødskiver med melk. Etter 4 timer kastet hun opp alt. Så fikk hun noe å spise igjen 15 tida og hun kasta opp igjen.😢 Nå har det gått snart 4-5 timer og hun er sulten. Spør etter mat. Men jeg vet ikke hva jeg skal gi henne. Alt bare kommer ut. Forslag? Hun er ellers flink til å drikke vann Anonymkode: 53319...ca2 Salt chips,ritzkjeks, farris,vann, Anonymkode: ad7b7...373
AnonymBruker Skrevet 6. mars #25 Skrevet 6. mars Bland farris med eplemost. Det aller viktigste er å få i seg væske og salt. Salt kjeks, salt potetgull. Også begynn med lettfordøyelig mat. Ikke gi melk. Anonymkode: 67348...fee
AnonymBruker Skrevet 6. mars #26 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun er veldig glad i powerade den blåe. Er det greit å gi? Anonymkode: 53319...ca2 Hva enn hun vil ha. Anonymkode: 0acda...60f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #27 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bland farris med eplemost. Det aller viktigste er å få i seg væske og salt. Salt kjeks, salt potetgull. Også begynn med lettfordøyelig mat. Ikke gi melk. Anonymkode: 67348...fee Kan farris blandes i funlight saft? Anonymkode: 53319...ca2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #28 Skrevet 6. mars Saft er bra. Sukker og væske er det viktigste så de ikke blir dehydrert og for slapp. Mht mat. Små måltider. Ris, sakte kjeks, knekkebrød etc. Anonymkode: 1feb1...c42
AnonymBruker Skrevet 6. mars #29 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Saft er bra. Sukker og væske er det viktigste så de ikke blir dehydrert og for slapp. Mht mat. Små måltider. Ris, sakte kjeks, knekkebrød etc. Anonymkode: 1feb1...c42 *Salte kjeks Anonymkode: 1feb1...c42
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå