AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Da har tiden kommet hvor jeg endelig kom meg ut. Han sitter igjen i huset. Felles barn. Har vært i kontakt med voldslinjen og blitt anbefalt krisesenter for samtaler. Pr nå føler jeg meg helt ferdig mentalt. Helt utmattet. Han veksler mellom å være gledelig samarbeidsvillig til å bli sint så det freser. Siste var at han skal frata meg foreldreretten. Jeg tar heller ikke dette lett, og håpet om å se et menneske med følelser der inne går ikke automatisk bort selv om 12 års forhold burde lært meg det. Parterapi en runde hvor psykologen lurte på om jeg kan ha fått traumer i forholdet. Var mye fysisk vold og hele veien psykisk vold. Vært kronisk syk siden året etter at vi møttes. Ser at alle symptomene på traumer er det samme som mine symptomer. Jeg er redd han, han er ustabil. Har ikke anelse hva som venter meg. Han mister lett besinnelsen og jeg ser nå utenfra at omtrent alt som foregår har vært manipulerende atferd. Noen tips? Hvordan holde ut? Bruddet føles helt forferdelig. Jeg skjelver og får ikke i meg mat. Kvalm, redd, sorg, trist og følelse av svik samtidig. Anonymkode: ec2ed...4a3 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Full medfølelse fra her. Står i akkurat det samme selv. Ta kontakt med krisesenter og/eller fastlege for å få hjelp og støtte. 🩷 Anonymkode: 671bf...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det finnes apper som automatisk tar opp samtaler på tlf. Skaff det for å dokumentere trusler. De vil kunne være veldig verdifulle i en evt. barnefordelingssak. Det er mange som finner stor glede i å dra eksen gjennom mer dritt. Vet om en som fikk kjørt rettsak etter rettsak. Han hadde fri rettshjelp fordi han var selvstendig næringsdrivende og tok ut lite utbytte, mens hun som var ufør måtte betale hver gang. Av den saken lærte jeg at man bør ha advokatforsikring hvis man ikke har andre forsikringer som dekker slike utgifter. Anonymkode: f2e6d...c9b 2
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #4 Skrevet 50 minutter siden Mitt råd er å slutte å klassifisere mennesker som narsissist eller ikke, samt å se hva du selv har bidratt med i relasjonen. Det er bare deg selv du kan endre. Anonymkode: a2746...df4
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #5 Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mitt råd er å slutte å klassifisere mennesker som narsissist eller ikke, samt å se hva du selv har bidratt med i relasjonen. Det er bare deg selv du kan endre. Anonymkode: a2746...df4 Sa den som ikke aner hva den snakker om. Anonymkode: f54e6...e96 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå