Bamseklemmer Skrevet 6. mars #21 Skrevet 6. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): De med liten klitoris, få den frem, så blir det lettere å få deg hjem/komme. Ellets så kan det lett bli sånn circa, en får håpe en treffer, eller mye kommunikasjon og lite flyt. Følsomhet, og at musa blir mer voksen, er jo et pluss, men ikke overdriv til bavian størrelse. Nyt helgen. Med svulmende kjønn, ja nyt, og kom med et drønn. . Anonymkode: 75f11...075 Størrelsen på klitten er ikke avgjørende, for å komme lettere.. Orgasmen sitter i hjernen.. forspill, dagsform, mental innstilling, osv.. Og det skal forbausende lite bevegelser til, for at strengen oppnår full stimuli.. Klitthodet er i grunn en "Joystick".. 👏 Endret 7. mars av Bamseklemmer Skriveleif.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars #22 Skrevet 7. mars Pumpe opp klitoris? Aldri hørt om. Klitorisen min blir naturlig større under seksuell opphisselse, det er jo vanlig, så jeg føler ikke at jeg trenger en pumpe for å få det til. Anonymkode: 50754...7bd
AnonymBruker Skrevet 7. mars #23 Skrevet 7. mars Denne typen eksperimenter med kroppen, kan gi irreversible skadevirkninger, men inngår dessverre i sexindustriens og sensasjonspressens promotering av potensielt skadelige seksuelle praksiser. Anonymkode: cee61...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #24 Skrevet 14. mars Inspirert av denne tråden kjøpte jeg en pussy pump. Det var litt godt men mest vondt. Verst etter sexen. Kommer aldri til å bruke den igjen. Kan jeg legge den ut for salg? Finn? Anonymkode: 27b55...f0e 1
Soft mann Skrevet 14. mars #25 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2026 den 11.05): Denne typen eksperimenter med kroppen, kan gi irreversible skadevirkninger, men inngår dessverre i sexindustriens og sensasjonspressens promotering av potensielt skadelige seksuelle praksiser. Anonymkode: cee61...c7b Eg har blitt oppfordret av urolog og bruke Penispumpe som en del sv min behandling. er vel mye samme legeme som blir pumpet, tenker eg. hvilken skader er det som kan oppstå?
AnonymBruker Skrevet 14. mars #26 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inspirert av denne tråden kjøpte jeg en pussy pump. Det var litt godt men mest vondt. Verst etter sexen. Kommer aldri til å bruke den igjen. Kan jeg legge den ut for salg? Finn? Anonymkode: 27b55...f0e Du kjøpte, overdrev og lærte at å selge - det er løsningen. Blir som å kjøpe medlemsskap på gymmet, trene som en galning, få gangsperre - løser det med å si at kroppen din tåler ikke trening. Pumping er ikke for alle. Det krever en tilvenning, rolig start, øvelse. Ikke alle er kloke nok til å gi kroppen den tiden den trenger. Roma ble ikke pumpet på en dag. Men, det er i dag en magnet for folks interesse. Anonymkode: 75f11...075
Gustav22 Skrevet 17. mars #27 Skrevet 17. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 14.34): Endret 17. mars av Gustav22
Gustav22 Skrevet 17. mars #28 Skrevet 17. mars (endret) AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 14.29): Endret 17. mars av Gustav22
Elaine Marley Skrevet 17. mars #29 Skrevet 17. mars Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå