Gå til innhold

Dere som liker squirting - liker dere også tissing?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere gå litt i hverandre når dere leker dere med squirting?

mannen min og jeg liker squirting og han blir ekstremt tent av det. Jeg blir mer og mer vant til følelsen og tenner også mer og mer på det,og kjenner at følelsen av å være litt tissetrengt og at det kanskje kommer tiss også - altså større mengder «vått» tenner😱 ikke selve tisset. 

vil noen dele erfaringer rundt dette?

Anonymkode: 68ec1...7c7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Squirt og tiss/urin er ikke det samme.

Anonymkode: 406f2...094

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler ikke tisse trang når jeg squirter, men orgasmen er annerledes ja. Og til "bedre" orgasme, jo mere væske 🙂

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan man lære seg å squirt'e, eller er dette enten medfødt eller ikke?

Anonymkode: a925c...993

Skrevet
Nikoletta skrev (2 minutter siden):

Jeg føler ikke tisse trang når jeg squirter, men orgasmen er annerledes ja. Og til "bedre" orgasme, jo mere væske 🙂

Woow🥰...Squirting er et hærlig syn for enkelte menn, og det er svært gøy og spennende å hjelpe til🤭
Jo.. men den hærlige følelsen er vel fordi squirtingen og orgasmen utløser eller overlapper hverandre? 
Og synet av spruten tenner deg mere.. derfor blir følelsen mye bedre?  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir lettere når man blir eldre. Er jo en slags inkontinens 

Anonymkode: 58293...b19

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Woow🥰...Squirting er et hærlig syn for enkelte menn, og det er svært gøy og spennende å hjelpe til🤭
Jo.. men den hærlige følelsen er vel fordi squirtingen og orgasmen utløser eller overlapper hverandre? 
Og synet av spruten tenner deg mere.. derfor blir følelsen mye bedre?  

Usikker på om synet tenner meg.. eller om noen  opplevelser med squirt bare har vært bedre enn andre.. den må jeg kjenne litt på. Jeg er ikke noe god på å analysere egen sexlyst, jeg lever da i øyeblikket og nyter det som er godt der og da. Men jeg legger jo merke til når jeg treffer meg selv under disse deilige seansene men jeg har ikke tenkt over om det tenner meg. Jeg klarer ikke både nyte og tenke samtidig 🙂

Men det er ikke et must for meg å squirte sånn sett, men jeg har det alltid deilig når det skjer 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Blir lettere når man blir eldre. Er jo en slags inkontinens 

Anonymkode: 58293...b19

Inkontinens? 

Skrevet

Ja.. det kan læres med onaniteknikker, så ei utvikling av Skenes kjertler må til.. ofte skjer dette normalt med aldren
Skenes kjertler er for små, derfor er det ikke alle kvinner som squirter.. 
Du kan lese mye om dette på nettet.. eller du kan spørre her🫠 Jeg er en hjelper👏

Skrevet (endret)
Nikoletta skrev (26 minutter siden):

Usikker på om synet tenner meg.. eller om noen  opplevelser med squirt bare har vært bedre enn andre.. den må jeg kjenne litt på. Jeg er ikke noe god på å analysere egen sexlyst, jeg lever da i øyeblikket og nyter det som er godt der og da. Men jeg legger jo merke til når jeg treffer meg selv under disse deilige seansene men jeg har ikke tenkt over om det tenner meg. Jeg klarer ikke både nyte og tenke samtidig 🙂

Men det er ikke et must for meg å squirte sånn sett, men jeg har det alltid deilig når det skjer 🙂

Ok.. følelsen er bedre enn selve "utrykket".. Motsatt til meg da, for jeg kjenner ikke følelsen.. men tenner på spruten, og selvsagt orgasme utrykket i ansiktet da.. Litt styr med det fuktige underlaget da.. men det må man jo regne med, når man tirrer på seg disse kjertlene..
Squirtingens (Kunyaza) opprinnelse kommer fra Rwanda i Afrika.. Det var mannens oppgave "å hente vann" som ordet beskriver. Funfact: Hvis mannen ikke fikk dama til å squirte, måtte mannen sove på gulvet og skjemmes😅
Heldigvis har jeg unngått golvet🤭

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Ok.. følelsen er bedre enn selve "utrykket".. Motsatt til meg da, for jeg kjenner ikke følelsen.. men tenner på spruten, og selvsagt orgasme utrykket i ansiktet da.. Litt styr med det fuktige underlaget da.. men det må man jo regne med, når man tirrer på seg disse kjertlene..
Squirtingens (Kunyaza) opprinnelse kommer fra Rwanda i Afrika.. Det var mannens oppgave "å hente vann" som ordet beskriver. Funfact: Hvis mannen ikke fikk dama til å squirte, måtte mannen sove på gulvet og skjemmes😅

Dette fikk meg til å tenke på hvordan jeg savner de positive, innsiktsfulle og entusiastiske innleggene fra Fioljenta...

Anonymkode: fd6b6...d60

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (20 minutter siden):

Hva jeg lærer her, dette var morsom info 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette fikk meg til å tenke på hvordan jeg savner de positive, innsiktsfulle og entusiastiske innleggene fra Fioljenta...

Anonymkode: fd6b6...d60

Enig.. jeg savner henne på KG.. vi har hatt mange interessante diskusjoner👏
Men.. hun har fremdeles nettsiden sin.. fiolsex.net
Nyttig lesestoff om det meste innen sex.. hun beskriver så fantastisk godt👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun sqirter, må det også være høyde for at han også kan tisse litt. Man har jo allerede forhåpentligvis sikret seg med tisselaken osv. Så jeg tenker at det kan være helt greit hvis han tenner på det. Enten tisse på seg med klær på eller at man fremprovoserer mannlig squirting.

Anonymkode: 675d3...699

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis hun sqirter, må det også være høyde for at han også kan tisse litt. Man har jo allerede forhåpentligvis sikret seg med tisselaken osv. Så jeg tenker at det kan være helt greit hvis han tenner på det. Enten tisse på seg med klær på eller at man fremprovoserer mannlig squirting.

Menn kan ikke squirt'e, i alle fall ikke på samme måte som kvinner. Da ville det kommet både sperm og squirt samtidig ut av penis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn kan ikke squirt'e, i alle fall ikke på samme måte som kvinner. Da ville det kommet både sperm og squirt samtidig ut av penis.

Det skal jeg love deg vi kan! Men ikke samtidig som man spermer. Prøv å stimulere penishodet intenst helt på tuppen mens den er på det mest følsomme du rett etter at han har kommet. Da skal du få deg en ordentlig sprut med squirt. På noen må det trenes. Det kjennes som man kommer igjen, bare enda mer uutholdelig intenst. Bare å google videoer av det. 

malesquirt-1024x427.jpg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 14.59):

Iste og vann er heller ikke det samme, selvom iste består av 99% vann.

Anonymkode: 80f9e...38b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Squirting er tissing. I medisinsk terminologi kalles det for koital inkontinens; altså manglende kontroll over urinblæren under samleie. Ikke noe galt med dette, og fint for alle som elsker tiss.

Anonymkode: 357cc...9a3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 14.59):

Jo, det er det samme. Væsken kommer (i det alt vesentlige) fra urinblæren. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo, det er det samme. Væsken kommer (i det alt vesentlige) fra urinblæren. 

Nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...