AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Det nærmer seg tid for dette og har aldri gjort dette før. Så er det noen her som også skal gjennom dette snart, eller har vært? Står jeg skal kjøpe picoprep eller citrafleet, men er redd for kvalme og oppkast. Er det vanlig? Og hodepine som bivirkninger. Gruer meg til dette og aner ikke hva jeg går til. Anonymkode: 374d1...78f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Min erfaring: tømmemiddelet smakte høgg, men var supereffektivt (den riktige veien. Ingen oppkast eller noe). Prosedyren var kjapp og kun ubehagelig- det gjorde litt vondt akkurat når slangen skulle "svinge", men ikke verre enn litt mageknip. Er ikke noe jeg gruer meg til å gjøre igjen! Anonymkode: 9d421...1e8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det nærmer seg tid for dette og har aldri gjort dette før. Så er det noen her som også skal gjennom dette snart, eller har vært? Står jeg skal kjøpe picoprep eller citrafleet, men er redd for kvalme og oppkast. Er det vanlig? Og hodepine som bivirkninger. Gruer meg til dette og aner ikke hva jeg går til. Anonymkode: 374d1...78f Jeg sliter til vanlig med migrene, men ble ikke verre. Må være nær toalett, men ellers ikke noe ubehag. Det verste er at du ikke får spise på over et døgn. Selve undersøkelsen gikk fint, kjente omtrent ingen ting. Hadde ikke bedøvelse. Tror undersøkelsen kan være vondere om du har mye betennelse i tarmene. Anonymkode: e9fe5...a60
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg gruet meg masse, men det vær langt fra så ille som jeg trodde, og var over veldig raskt. Smertestillende var også tilbudt, men det var ikke nødvendig Anonymkode: 34d83...407
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hvis jeg skulle gjort det igjen så ville jeg ha sagt ja til smertestillende. Jeg synes det var veldig vondt. Anonymkode: ddc07...fb5
Snikendeull Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Du gruer deg nok mest fordi du ikke vet hva du går til. Dette kommer til å gå helt fint! tømme regimet er litt styrete, men jeg opplevde ingen kvalme eller oppkast. det smaker ikke kjempe godt, men man får det ned. Men som andre skriver, hold deg i nærheten av toalettet ☺️ det blir ganske så løst det som skal ut😉 du kan drikke buljong og klare vesker, og vil tro du får spise en lett frokost før du starter tømmingen😉 kroppen klarer det utroligste ☺️ og når du kommer til undersøkelsen og får spm om du vil ha noe å slappe av på under undersøkelsen, så sier du ja takk🙏🏻men da må noen bli med deg, da kan du ikke kjøre selv etterpå😉 Masse lykke til 🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Det gikk mye bedre enn fryktet. Mye lettere enn gastroskopi 😆 Var heller ikke vondt, men vet noen kan kjenne noe smerte, men jeg kjente som sagt ikke noe. Anonymkode: 315ed...bb6
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Skrevet 59 minutter siden Selve undersøkelsen gikk helt fint, fikk en god mikstur før vi startet og merket absolutt ingenting. Opplevde ingen bivirkninger av medisinene jeg skulle ta før undersøkelsen, det mest ubehagelige med hele opplegget var å sitte på doskåla hele natten. Anonymkode: 11920...b25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå