AnonymBruker Skrevet 4. mars #1 Skrevet 4. mars Jeg tror jeg har begynt å reagere på enkelte type mat, som eple, appelsin, men også noen type middager. Men jeg får en trykkfølelse i svelg og mage, og nesten krampe, trodde halsbrann bare var svie. Er det vanlig å oppleve det ved halsbrann? Anonymkode: 9ba60...4e7
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Du er kanskje blitt allergisk? Anonymkode: 551a5...497
kaskazini Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror jeg har begynt å reagere på enkelte type mat, som eple, appelsin, men også noen type middager. Men jeg får en trykkfølelse i svelg og mage, og nesten krampe, trodde halsbrann bare var svie. Er det vanlig å oppleve det ved halsbrann? Anonymkode: 9ba60...4e7 For meg oppleves halsbrann som om magesyren er på vei opp i svelget. Det er en ekkel følelse som er vanskelig å forklare, men jeg har ikke krampefølelse verken i svelg eller i mage slik du forklarer, men det svir heller ikke. Føles litt som jeg har en langvarig "gulp" liggende som ikke vil opp.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg får en trykkfølelse i svelg og mage, og nesten krampe, trodde halsbrann bare var svie. Er det vanlig å oppleve det ved halsbrann? Anonymkode: 9ba60...4e7 Får ofte et forvarsel med ubehag øverst i magen og nederst i svelg før halsbrannen melder seg. Anonymkode: 9335c...52c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Halsbrann har etter min erfaring lite med hals å gjøre. Jeg får skikkelig vondt i brystet når jeg har halsbrann. Det er ikke en brennende følelse hos meg. Dersom du opplever vondt når du spiser matvarer du tidligere har tålt helt fint, kan det dreie seg om kryssallergi. Pollenspredningen er i gang her i hvert fall, og med den følger diverse allergier for matvarer etter hvilken pollen som er aktiv. Anonymkode: b3738...f7d
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars Hos meg en klump som svir /trykker litt ved brystbeinet og litt i ryggen. På engelsk heter det heart burn og det synes jeg passer bedre på hvordan det kjennes ut. Anonymkode: 19ba3...5e9
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars Jeg får klump i halsen som ingenting vil forbi. Anonymkode: 8c0ee...7fb
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Skrevet 4. mars Er det syrlig og/eller syltet mat? Veldig vanlig å reagere på det når man blir litt eldre (merket det selv), gjerne hvis du også går på piller som magen kan reagere på. Syrenøytraliserende fra lege gjør under! Anonymkode: 40ab0...14e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå