Kålrota Skrevet 7. mars #21 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 50 og bruker de fortsatt 😁 Anonymkode: de2be...1b3 Samme her. Har alltid et par Converse i sko-parken. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars #22 Skrevet 8. mars Hvorfor kjøpe nye sko hvert år? Kan ikke folk bare bruke skoene de har. Anonymkode: c277a...32b
Million Skrevet 8. mars #23 Skrevet 8. mars Nei, det er ikke sko jeg trakter etter. Det er jo helt paddeflate, harde og upolstrede sko, er som å gå på betong og asfalt hele dagen med bare føtter. Ikke noe behagelige sko i det hele tatt. Jeg kastet mine, orket ikke gå med så "harde" og uformede sko.
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars Passer de beste for kvinner eller menn? Anonymkode: c277a...32b
AnonymBruker Skrevet 15. mars #26 Skrevet 15. mars Million skrev (På 8.3.2026 den 10.42): Nei, det er ikke sko jeg trakter etter. Det er jo helt paddeflate, harde og upolstrede sko, er som å gå på betong og asfalt hele dagen med bare føtter. Ikke noe behagelige sko i det hele tatt. Jeg kastet mine, orket ikke gå med så "harde" og uformede sko. Skjønner ikke at noen synes de er så vonde? Jeg synes de er kjempebehagelige å gå med. Jeg kan traske rundt på storbyferie med dem i flere dager uten å få vondt 👍🏻 Anonymkode: e31c3...f20
AnonymBruker Skrevet 16. mars #27 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 21.23): Synes de er kule til noen antrekk, men de er jo ikke noe gode å gå med, det synes jeg er litt kjedelig ☹️ Anonymkode: a2764...601 Jeg har disse converse skoene og de har veldig god demping. Veldig behagelige sko å gå med😊 Anonymkode: 8e0ea...c4b
AnonymBruker Skrevet 16. mars #28 Skrevet 16. mars Overprisede, stygge og ukomfortable sko, ekstremt lite flatterende. Anonymkode: ab067...b6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå