Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mardina skrev (På 31.3.2026 den 23.54):

Det er en viktig sak og belyse, så jeg synes det er helt greit at de bruker mye tid på det. 

Enig! Liksom ikke gjort unna på ti min det der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker programmet, syns det er bra! Men kan de være så snill slutte å hoppe så mye mellom de ulike sakene! 

To min med Åsanesaken, to min med eldretyvene, to min med Åsanesaken og så tilbake til eldretyveriene… 

Vi er ikke Amerika :sur: 

de kan gjerne ha flere saker i hver episode, men må de hoppe så mye frem og tilbake da! Kan de ikke fortelle sakene ferdig!!!

• Liker 4
Skrevet (endret)
Vålull skrev (På 12.3.2026 den 7.55):

Synes det er bra konsept men ler litt at han «sjefen» leker viktigper og er så altfor seriøs sånn som med sparkesykkel i episode 2😂

Hahaha! Har slått meg også at han føler seg ekstremt viktig, så viktig at det blir komisk. Jeg flirer ofte av hvordan han ter seg og formulerer seg.

Men utrolig bra at de tar tak i "små" saker som politiet bare henlegger. Det lønner seg helt klart å være kjeltring i Norge og det kommer til å tippe over på et tidspunkt til at flere vil gjøre kriminelle handlinger og samfunnet blir mer utrygt enn trygt. Spesielt nå som stadig flere får dårligere råd. Kjappe penger som hvertfall gir barna mat den dagen. Da hjelper det ikke at vi også sliter med utlandske gjenger som krever enormt med ressurser.

Å bli frastjålet en sparkesykkel er utrolig kjipt for den det gjelder, selv om det selvfølgelig koster uendelig mye mer å etterforske tyveriet og dømme tyven enn verdien på tyvgodset og derfor ikke lønner seg.

Endret av Blåttvann
Skrevet

Hva tenker folk om dama fra Steinkjer? Hun hørtes gal ut. 

Skrevet
Dude1996 skrev (2 timer siden):

Hva tenker folk om dama fra Steinkjer? Hun hørtes gal ut. 

Enig men kan ikke la være på å tenke det var to personer der som ikke hadde fått nødvendig helsehjelp/oppfølging å døde på grunn av hun hadde tilgang til deres bank id 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som vet hvem denne Steinkjer-dama er? 

Skrevet
Jaddah123 skrev (4 timer siden):

Noen som vet hvem denne Steinkjer-dama er? 

Ja ikke så vanskelig å finne ut av om man søker litt rundt på facebook.
thailandsk opprinnelse.

Skrevet

Er kiwi saken og steinkjer saken den samme? Eller har de 2 forskjellige saker i samme episode? Hvorfor blander de på den måten? Det er bare forvirrende

Skrevet

Herregud dette er jo bare rot. Jeg trodde kiwi sjefen var samme svindleren. Elendig laget 

Skrevet

Noen som vil fortelle meg noen detaljer fra Åsane saken på pm?

Skrevet
MalloryK skrev (På 12.4.2026 den 20.15):

Er kiwi saken og steinkjer saken den samme? Eller har de 2 forskjellige saker i samme episode? Hvorfor blander de på den måten? Det er bare forvirrende

Hvordan kan du tro det? Kiwi-saken er jo i Innlandet, Steinkjer er trøndelag… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...